Максиму Хотіленку вдалося з’ясувати, як «євробляхи» залишаються непоміченими прикордонниками і чому їхні головні імпортери студенти? Дивіться подробиці у сюжеті з циклу "Моя мрія – євробляха".
ДЖЕДАІ приїхали до Польщі, аби дізнатися про найпопулярніші машини, які просто заполонили українські дороги, так звані євробляхи, якої вони ціни та якості в Європі. Першу частину із циклу сюжетів "Моя мрія – євробляха" дивіться тут.
ДЖЕДАям вдалося придбати два автомобіля. Фольксваген і КІА. Далі нас чекає найцікавіше – проходження кордону. Як же завозять в Україну євробляхи?
Для того чтобы пересечь границу, вам нужно иметь доверенность, а как вы её сделаете – разницы нет. Хоть официально, хоть не официально, хоть другим путем. Всё равно к вам придерутся и не захотят пускать. А так, чтобы вы проехали без лишних вопросов, нужно положить в паспорт дополнительную денюжку.
Олег Коваленко, перекупник
І ці слова підтвердилися на кордоні. Жодних запитань до документів в українських прикордонників не виникло. Машини заїхали в Україну в режимі "транзиту".
Згідно з Митним кодексом, тепер ці машини можуть перебувати на території Україні не більше 10 діб. Щоби пролонгувати цей термін, необхідно перезавезти авто в режим тимчасового ввезення, тобто на іноземця.
Вам нужно взять посредника и заплатить ему. В Одессе 300-400 долларов, через Белоруса ближе к Польще – 450, а в Харькове есть вариант сделать за 250 без боли и пыли, куда мы сейчас и направляемся.
Олег Коваленко, перекупник
Вже на місці зустрічаємо посередника. І наших перегонщиків: Бай з західної Африки і швейцарець Джуф. Вони студенти економічного університету. Посередник попереджає – перезаїзд забере кілька годин. На кордоні зрозуміло, у проводника тут усе під контролем. І таких іноземців як Бай і Джуф тут ціла черга.
З усіма необхідними відмітками машини знову потрапляють в Україну. Далі вони рушать шукати собі нових власників. Точніше "наїзників", які поповнять армію євробляхерів.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.