Помирати, то з музикою? І не тільки. Так вважають японці, в яких зараз бум поховальної моди. Останні її тенденції й технічні новації цвинтарних церемоній показали в країні на спеціальній виставці.
Квітчасті труни, урни зі смайликами та веселі кульки для попелу – у Японії пройшла вже традиційна виставка поховальної індустрії "Остання путь". Виставка неймовірно популярна, японці просто обожнюють церемонії поховання.
Перша виставка відбулася чотири роки тому. Згідно зі статистичними даними, населення Японії скорочуватиметься щороку. Поховальний бізнес процвітає і щороку пропонує щось нове.
Цуйоші Сасакі, організатор виставки
Міні дрони, що знімають на відео у маленьких приміщеннях – одна із найпопулярніших цьогорічних інновацій. Ще одна новинка – веселі кульки для розвіювання попелу.
Попіл піднімається всередині кульки і, коли вона лопає, розвіюється над горами чи океаном.
Йосіхіро Онодера, президент компанії виробника
Нині у Японії 27% населення старші 64 років. До 2050 року цей показник зросте ще на 10%. Тож, не дивно, що поховальний бізнес переживає тут справжній бум. Обсяги ринку ритуальних послуг сягають космічних 16 мільярдів доларів.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.