До Києва з Ірпеня за 12 хвилин! Довкола столиці запустили супершвидкі електрички. Інтервал руху – майже як у метро. Чому це гарна альтернатива маршруткам і як такі системи працюють у Європі?
У Києві тестують електричку нового формату. Інтервал руху у години пік становить від 7 до 15 хвилин. Нові потяги вже курсують зі станції Святошин до станції Клавдієве, через Ірпінь, Бучу, Ворзель та Немішаєве. Зараз це 12 рейсів у час пік, по шість вранці та увечері.
Для потреб маршруту будуть використовувати оновлені електрички, зараз їх дві. Тут замінили сидіння, вікна та вентиляцію. Електричка конкуруватиме із приміськими маршрутками та має неабияк розвантажити дороги. З останнім погоджуються і експерти-урбаністи. Адже до Києва, за їх словами, щодня в’їжджає до 15 000 маршруток із приміської зони.
Використання електрички у якості приміського транспорту – звичайна річ у європейських мегаполісах. Наприклад, у Берліні електричка та метро – одне ціле. Із центру Берліна до передмість можна доїхати за якихось 30 хвилин. Така ж ситуація і у Парижі. Електричка тут навіть швидша за метро, бо має менше зупинок.
Українські таксисти подали до суду на НацполіціюВ Укрзалізниці обіцяють – за три місяці тестів перспективи проекту стануть зрозумілими. Якщо експеримент визнають вдалим, будуть домовлятися із владою Києва та міст-супутників, щоб запустити нові потяги до Броварів, Вишневого, Борисполя і поєднати із міською електричкою.
Більше новин дивіться у ДжеДАІ на 2+2.