Як тільки в світі стало більше двох автомобілів розпочалася ера автоспорту. І невдовзі кмітливі менеджери зрозуміли, що гроші можна заробляти не лише на самих перегонах, а й на рекламі.
Уже на початку 1904 року почали брендувати автомобілі. Утім, якщо більшість таких оголошень не привертали особливої уваги, то були й такі, що викликали сміх та глузливі зауваження. Кілька неординарних автоспонсорів у добірці від ДжеДАІ.
5 місце
На п’ятому місці нашого топу скромно стоїть інтимний спонсор. Японська клініка корекції чоловічої гідності у 1995 році розмістила свою емблему на автомобілі McLaren EF1, що стартував у легендарних перегонах 24 години Ле-Мана. Чоловіча гідність виросла до небес, бо команда виграла не лише у своєму класі, а й у загальному заліку.
4 місце.
До пари їм володар четвертої сходинки – Віагра. З такою підтримкою майже п’ять років довелося відкатати у серії NASCAR гонщику Марку Мартіну. Із Віагрою він точно не пас задніх у цій надзвичайно гарячій гоночній серії.
3 місце.
На третє місце стрімко виїхав BMW M3 від онлайн стриптиз-клубу Live Strip. Як зізнаються самі гонщики – це ідеальний спонсор. Принаймні, власник порталу грошей на перегони не шкодував. Баварського чемпіона підготували до перегонів "24 години" у 2010 році.
2 місце.
Срібло нашого рейтингу отримав автомобіль NASCAR, який гордо носить на капоті ім’я американської співачки Тейлор Свіфт. Піарщики вирішили, що у такий спосіб попит на її новий альбом буде шалений. Так і сталося. 2015 року вона стала однією з найуспішніших співачок у світі.
1 місце.
Найкумедніший рекламний носій і знову представник серії NASCAR – Джеремі Клеменс. Борти його бойового авто прикрашає лого виробника дитячої мазі для сідничок. Як зізнається гонщик, така реклама його аж ніяк не бентежить.