Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Супершвидкісний велосипед від канадських винахідників

ДЖЕДАІ
Супершвидкісний велосипед від канадських винахідників
Поширити в соціальних мережах:

Компанія зі Штутгарта презентувала власну систему екстренної протиаварійної зупинки. Кілька камер та радарів миттєво реагують на дорожню обстановку попереду авто. 

Німецькі інженери тепер спатимуть спокійно. Адже їхні авто потраплятимуть в аварії значно менше. Компанія зі Штутгарта презентувала власну систему екстренної протиаварійної зупинки. Кілька камер та радарів миттєво реагують на дорожню обстановку попереду авто. Тож при швидкому наближенні до перешкоди машина самостійно вдарить по гальмах - навіть якщо водій чимдуж тисне на газ.

Натомість американці подбали не лише про безпеку водіїв, а й пішоходів. Їхня розробка "Про коліжин Асіст" - самостійно активує гальмівну систему, аби не посадити на капот пішохода. Або мінімізувати силу зіткнення, якщо зупинитися повністю вчасно не вийде. Ширококутна камера і радар, вмонтовані в передній бампер, скануватимуть простір по кілька разів на секунду. Про небезпеку - водія попередить проекція на лобовому склі. Якщо ж керманич їх проігнорує - екстренну зупинку авто зробить самостійно.
Водночас, така система несе й певну загрозу. Приміром, водії цілком розраховуючи на автоматику - будуть не настільки уважними за кером. Тому поки Форд пропонує розробку лише як опцію.
Мабуть і у страшному сні не здогадувалися інженери британського Воксволла - як використає їхнє творіння любитель потягати залізо. Виявляється, автомобіль - це не тільки засіб пересування - а ще й непогана штанга. Вагою так у майже тонну. 10 підйомів лежачи на спині - серйозний результат. Цікаво, на скільки б вистачило темношкірого велетня, приміром, під старезною двотонною Волгою?
А от у Австралії - силами мірялися лише чотириколісні. У змаганнях хто кого перетягне - зійшлися - великий тягач та пікап Шевроле Сільверадо . На перший погляд - змагання не чесні. Бо в бою зійшлися учасники різних вагових категорій.  Але розмір та потужність - тут виявилися не вирішальними . Головне - правильне навантаження на колЕса. Задню вісь пікапа добряче притисли до землі - у той час, як задня пара тягача - без ваги - просто буксує.

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Бізнес під час війни: харків'яни після знищення їхньої СТО створили у себе вдома равликову ферму
Бізнес під час війни: харків'яни після знищення їхньої СТО створили у себе вдома равликову ферму

Війна, яку розпочала росія, у багатьох українців забрала бізнес та стабільний дохід…

Співав гімн України перед окупантами: героїчний вчинок хлопчика мало не коштував життя його родині
Співав гімн України перед окупантами: героїчний вчинок хлопчика мало не коштував життя його родині

Російських солдатів і вразила і неабияк розлютила така поведінка дитини…

Гравець київського «Динамо» Денис Бойко доєднався до проєкту «Спортивний фронт»
Гравець київського «Динамо» Денис Бойко доєднався до проєкту «Спортивний фронт»

Денис став 11 амбасадором масштабної комунікаційної кампанії…

Ще близько 500 окупантів не витримали бою на українській землі: бойові втрати ворога станом на 31 травня
Телеканал 2+2 транслюватиме фінальний матч «Дніпро-1» - «Кривбас»
Телеканал 2+2 транслюватиме фінальний матч «Дніпро-1» - «Кривбас»

Фінальний матч сезону команди проведуть в Ужгороді на стадіоні «Авангард»...

Американська ракета Sidewinder скоро буде в Україні: кремлівські пропагандисти вже панікують
Американська ракета Sidewinder скоро буде в Україні: кремлівські пропагандисти вже панікують

Основним завданням ракети є знищення літаків радянського виробництва…

Читати більше