Супершвидкісний велосипед від канадських винахідників

ДЖЕДАІ
Супершвидкісний велосипед від канадських винахідників
Поширити в соціальних мережах:

Компанія зі Штутгарта презентувала власну систему екстренної протиаварійної зупинки. Кілька камер та радарів миттєво реагують на дорожню обстановку попереду авто. 

Німецькі інженери тепер спатимуть спокійно. Адже їхні авто потраплятимуть в аварії значно менше. Компанія зі Штутгарта презентувала власну систему екстренної протиаварійної зупинки. Кілька камер та радарів миттєво реагують на дорожню обстановку попереду авто. Тож при швидкому наближенні до перешкоди машина самостійно вдарить по гальмах - навіть якщо водій чимдуж тисне на газ.

Натомість американці подбали не лише про безпеку водіїв, а й пішоходів. Їхня розробка "Про коліжин Асіст" - самостійно активує гальмівну систему, аби не посадити на капот пішохода. Або мінімізувати силу зіткнення, якщо зупинитися повністю вчасно не вийде. Ширококутна камера і радар, вмонтовані в передній бампер, скануватимуть простір по кілька разів на секунду. Про небезпеку - водія попередить проекція на лобовому склі. Якщо ж керманич їх проігнорує - екстренну зупинку авто зробить самостійно.
Водночас, така система несе й певну загрозу. Приміром, водії цілком розраховуючи на автоматику - будуть не настільки уважними за кером. Тому поки Форд пропонує розробку лише як опцію.
Мабуть і у страшному сні не здогадувалися інженери британського Воксволла - як використає їхнє творіння любитель потягати залізо. Виявляється, автомобіль - це не тільки засіб пересування - а ще й непогана штанга. Вагою так у майже тонну. 10 підйомів лежачи на спині - серйозний результат. Цікаво, на скільки б вистачило темношкірого велетня, приміром, під старезною двотонною Волгою?
А от у Австралії - силами мірялися лише чотириколісні. У змаганнях хто кого перетягне - зійшлися - великий тягач та пікап Шевроле Сільверадо . На перший погляд - змагання не чесні. Бо в бою зійшлися учасники різних вагових категорій.  Але розмір та потужність - тут виявилися не вирішальними . Головне - правильне навантаження на колЕса. Задню вісь пікапа добряче притисли до землі - у той час, як задня пара тягача - без ваги - просто буксує.

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Археологи розкопали 2100-річну могилу жінки, яку поховали на бронзовому ліжку і в золотому лавровому вінку
ДніпроГЕС у 1941 році підірвали не нацисти, а радянська влада: правда про трагедію, яка забрала сотні тисяч життів
Розкрито таємницю військової машини ІПСО рф: полонений підполковник розповів про секретні структури
«Дракон із Монтеррей»: мексиканські волонтери випадково зняли на відео живу істоту з міфів та легенд
15 метрів холодної крові: Vasuki indicus – нова рекордсменка серед доісторичних гігантських змій
Кохання двох чоловіків: на грецькому острові знайшли найстаріші у світі еротичні графіті
Читати більше