Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Коли чекати на паркінги в центрі Києва?

понеділок - п'ятниця
18
50
ДжеДАІ
Дефіцит паркомісць – одна з головних проблем водіїв столиці. Чи скоро можна буде без зусиль знайти місце для свого авто?

На 67 вулицях Києва тепер не можна паркуватися. Обмеження запровадили, щоб збільшити пропускну здатність вулиць. Тож, тепер запаркуватися у центрі, де й раніше не було куди яблуку впасти, завдання з розряду фантастичних.

Віталій Кличко сів у гелікоптер і облетів столицю. Вгледівши прийнятний, на його думку, спосіб вирішити цю проблему. Він пропонує побудувати сучасні паркінги на в’їздах у місто та на місці гаражних кооперативів.

Парковка заборонена: у Києві майже 70 вулиць змінять правила паркування

Заборона в’їзду та паркування в історичній частині міста – звична річ у цивілізованому світі. Проте цілком логічні мрії мера на друзки розбиваються об українські реалії. Інвестори просто не зацікавлені у будівництві паркінгів-хмарочосів.

Більше новин дивіться у ДжеДАІ на 2+2.

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини
Чому в Ізраїлі автомобілісти, попри високі ціни на бензин, не переходять на газ
Чому в Ізраїлі автомобілісти, попри високі ціни на бензин, не переходять на газ
22 06 2018
ДжеДАІ

Країна, де літр бензину коштує майже 50 гривень, але автомобілісти навіть і не думають про газ, де на будь-якій заправці ви можете не брати в руки гаманець, а якість бензину дозволить проїхати на повному баку кілька десятків додаткових кілометрів.

Що змінилося у правилах оформлення ДТП
Що змінилося у правилах оформлення ДТП
22 06 2018
ДжеДАІ

У ДТП потрапити може кожен, а чи знаєте ви, які нові права у вас з’явилися? І що змінилося у правилах оформлення ДТП? ДЖЕДАІ розібралися, як новації вплинуть на життя автомобілістів.

Швидка допомога на Черкащині працює на чистому ентузіазмі
Швидка допомога на Черкащині працює на чистому ентузіазмі
22 06 2018
ДжеДАІ

Бо зарплатню там отримують мінімальну, а от рятувати людей змушені і вдень і вночі, часом по 16 годин на добу, подекуди в досить екстремальних умовах. Тут не вистачає карет швидкої, цілковита катастрофа з обладнанням, а персонал звільняється чи не щодня.