Машини з Європи та США – тренд минулого сезону, цього року авто ганятимуть з Кореї. Це дешевше і швидше, проте не завжди вигідно. У деталях купівлі та проблемах розмитнення розбирався Макисм Хотіленко.
Нині ринок уживаних авто неймовірно різноманітний. Машини везуть із різних куточків світу, у надії зекономити копійчину. Зовсім нещодавно автодилери відкрили ще один доволі вигідний авторинок – корейський.
Сергій, не перший рік вивчає азійський ринок і, на його думку, він знайшов справжній клондайк із дешевими машинами у Кореї.
Для прикладу: KIA K5 Оптіма 2014 року з мотором на 2 літри і пробігом до 100 000 кілометрів у повній комплектації вже в Україні коштуватиме 13 200$. Аналогічна модель зі США, але вже без газового обладнання, – 14 300$. В Україні така потягне щонайменше на 16 000$.
Однак, як завжди, у діжці меду буває й ложка дьогтю. І тут вона не одна. У Південній Кореї придбати автомобіль на аукціоні ви не зможете. Усі торги відбуваються винятково серед місцевих компаній. Тож, купувати машину доведеться у дилерів, які за свої послуги беруть 700$.
До того ж, велика вологість може перетворити авто на бляшанку вже за кілька років. На додачу, придбавши корейську мрію, ви отримаєте чимало проблем із розмитненням та сертифікацією. Щоб пройти останню, вам потрібно отримати славнозвісний сертифікат відповідності від виробника. Але у Кореї зовсім інші стандарти, ніж у Європі.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.