Чому у Німеччині відправляють на автоцвинтар пристойні автомобілі

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Машини із пробігом у кілька десятків тисяч кілометрів більше не милі душам німецьких водіїв через одну постанову тамтешнього уряду. Яку? Розкажуть ДжеДАІ.

Автозвалище Кісов – один із найбільших автоцвинтарів Європи. Тут на 70 000 м² під Гамбургом опиняються не лише старі і несправні автівки, а й доволі пристойні екземпляри. Наприклад, на одометрі білого Volkswagen лише 47 000 кілометрів. Працівники автозвалища кажуть, нищити цю машину просто рука не піднімається.

Не всі автомобілі аж такі старі, що потребують утилізації. Вони могли б ще їздити і їздити. Але винагорода за утилізацію спокушає автовласників, вони просто не можуть встояти.

Оле Гельбах, працівник автозвалища

Практичні німці масово здають справні дизельні автомобілі. Звісно, не за дурно. Наприклад, за пасат початку 2000-х, який нині коштує 1000€, власник отримає знижку на нове авто цього ж виробника аж на 7000€.

Причина масової утилізації – заборона дизельних машин у деяких великих містах Німеччини. Цей фактор неабияк знизив ціни на них і в свідомості багатьох німців вони стали не засобом пересування, а чотириколісною проблемою. Крім чималих податків, чимало дилерів перестають обслуговувати та закуповувати запчастини до дизелів.

Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Дивись матч «Динамо» - «Полісся» на телеканалі 2+2
На телеканалі 2+2 прем’єра міні-серіалу «Переслідуючи вогонь»
Ані пастки, ані кулі його не беруть: африканські дикуни приносять людські жертви річковому чудовиську
Жадають людської крові: вчені виявили небезпечні бактерії-«вампіри»
Здатен пропалити метал: «Укроборонпром» розробив унікальний «олівець» для розміновування
Підступність інформаційної війни: як російські пропагандисти впливають на наше фізичне здоров'я?
Читати більше