Соціальний проект Дембель стартував на каналі 2+2 з високими рейтинговими показниками, які засвідчують небайдужість українського суспільства до проблем ветеранів АТО.
3-го липня прем'єру Дембеля на каналі 2+2 подивились 4,4% чоловіків у віці від 20 до 50 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців (частка аудиторії, shr%), а під час повтору у понеділок, 4 липня, показник частки зріс до 5,6%. Загалом, перший випуску Дембеля подивились майже 2 млн. українців.
"Високі рейтингові показники Дембеля для нас особливо важливі тим, що переконливо показують потребу суспільства в увазі телебачення до тих болючих, гостро соціальних тем, які порушує даний проект. Робота 2+2 над Дембелем розпочалась з нашого бажання допомогти ветеранам АТО в непростому процесі адаптації до мирного життя, а також – з усвідомлення, що переважна більшість суспільства часто не знає і не розуміє, з якими труднощами стикаються ті, хто має за плечима досвід бойових дій. Сподіваємось, наша робота у проекті Дембель буде корисною, насамперед, тим, хто не вагаючись, зі зброєю в руках захистив нашу Батьківщину від масштабної військової агресії", – наголосив генеральний продюсер 2+2 Гліб Корнілов.
Соціальний проект Дембель виходить на каналі 2+2 щонеділі о 15:00.