Витривалість на межі самогубства: криворізький каскадер двічі надурив смерть

Загублений світ

Це коштувало йому зламаних кісток і місяців реабілітації…

Якось ми розповідали про шістдесятирічного екстремала Стіва Джастера із США. Чоловік стрибнув з бетонного мосту, тікаючи від копів і все заради відео. А ось одними із лідерів найекстремальніших націй світу стали – українці. Окрім того, що у нас існує професія, яка входить до найекстремальніших у світі, в нашій країні живуть ще і справжні відчайдухи.

«Моя спеціалізація – авто- і мото- трюки. А у звичайному житті я працюю водієм пасажирських перевезень», - розповідає не лише каскадер, а й рекордсмен книги Гіннеса Олександр Турчанінов. Але щоб, вписати своє ім’я серед рекордсменів, чоловікові знадобилось кілька років і балансування між життям та смертю.

2003 року, спроба поставити рекорд закінчилася переламаним тілом, довгим та болісним лікуванням з реабілітацією, а ще – набутою фобією висоти. І саме останнє стало найважчим випробуванням для каскадера, якому доводиться постійно з нею стикатися.

Яким, не менш екстремальним, способом Олександр боровся з фобією висоти? Чому, у день коли здійснилася його мрія – стати рекордсменом, каскадер знов опинився між життям та смертю? Що сталося цього разу? Про екстремальні захоплення водія із Кривого Рогу – дивись у сюжеті проєкту «Загублений світ» просто зараз:

Loading...

Дивись також:

Не пропусти програму «Загублений світ» в ефірі телеканалу 2+2 з понеділка по четвер, о 16:50!

Одеські катакомбами – це колосальна підземна мережа, загальна протяжність якої за різними оцінками перевищує 2 000 кілометрів. 
29102025
ШІ та гіперспектральні камери відкрили приховане мистецтво кам’яної доби
29102025
Рамі Аль Шаєр, популяризатор української мови розповів про п’ять незвичних українських слів, які мають особливе звучання та сенс...
У 2024 році Ford завдав потужного удару по стереотипах, і його відлуння чути по всьому світу навіть сьогодні. 
29102025
Ми вирішили запитати ШІ: хто насправді найрозумніший?
29102025
Сьогодні автоконцерни дедалі частіше роблять інтер’єр автомобілів компактнішим та зрозумілішим, ховаючи частину функцій у меню кнопок і важелів.