Поза очі власники таких викрадених машин зізнаються: розуміють, що крадіям практично ніщо не загрожує. Й шанси повернути собі авто мізерні, адже здебільшого викрадені й незареєстровані як слід автівки просто перепродають на запчастини.
Від машини у Наталії Семенової залишились тільки фото на згадку. Два місяці тому авто вкрали. Від’їздила на ньому лише тиждень. Машину з єврономерами Наталія придбала за трішки більше 3 з половиною тисяч доларів. Зекономила на розмитненні, а тепер готова заплатити половину суми автівки, якщо повернуть. Бо на поліцію, каже, надії не має. Там жінці дали дивну відписку.
Іван Борищук на роботу тепер теж ходить пішки. Машину з єврономерами вкрали і в нього. А поліція відверто неохоче допомагає власникам авто, які сподівалися перехитрити закон.
Нові правила: що треба знати водію в 2019
Цього року лише в Києві вкрали майже тисячу автівок. 15 відсотків з них – автомобілі на єврономерах, кажуть у поліції. В українському кримінально-процесуальному кодексі чітко прописано: потерпілим є тільки та особа, яка є справжнім власником. А це означає, викрадачам "євроблях"фактично ніщо не загрожує – такі авто зареєстровані за кордоном і справжнього власника годі знайти.
В Україні діють групи крадіїв, які спеціалізуються саме на машинах з іноземною реєстрацією. Викрадені євробляхи відправляють на розбирання. І такий бізнес активно процвітає.
В поліції ж запевняють: із ухваленням нового закону про розмитнення авто на єврономерах, "бляхи" стануть легальними, а отже, і шукати їх буде простіше.
Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2.