Які стрічки «золотого» фонду радянського кінематографу були вкрадені кремлівськими «кіноробами»?

Привласнення чужого – основа сучасної росії та радянського союзу…

Привласнення чужого – основа сучасної росії і колишнього радянського союзу. І мова не лише про загарбницьку діяльність на чужих територіях суверенних держав, яку веде рф. Багато речей, створених начебто СРСР, спадкоємицею якої вважає себе росія, насправді є простим плагіатом.

Процес крадіжок, який почався ще за радянських часів, налічує величезну кількість викрадених промислових зразків, корисних моделей чи патентів. Кремлівські шпигуни викрадали все – починаючи зі зразків побутової техніки і закінчуючи ескізами автівок.

Центр протидії дезінформації України навів декілька найбільш відомих таких прикладів:

Щодо радянського кіно, то, наприклад, відома усім кінострічка, еталонний радянський фільм «Кавказька полонянка» 1967 року дуже схожа за сценарієм на французьку стрічку «Скутер», яку світ побачив 1957 року.

Також є ряд стрічок, які, настільки схожі за режисерською постановкою та кадрами, що відрізняються між собою хіба що обличчями головних героїв. Наприклад, культова стрічка радянських часів – «Діамантова рука» 1969 року і данський фільм «Бий першим, Фредді» 1965 року. Сюжети радянського фільму «Людина з бульвару Капуцинів» 1987 року та чехословацького вестерну «Лимонадний Джо» 1964 року. «Іронія долі» 1975 року за сюжетом дуже нагадує американський фільм «Квартира», що вийшов у прокат на 15 років раніше.  

А відомі на весь союз кіношні персонажі «Боягуз, Бовдур і Бувалий», що з’явилися на екранах 1961 року, з невідомих причин нагадують героїв комедійних фільмів The Stooges, що виходили ще з 1934 року.

Тож, як би кремлівські адепти не вихвалялися кінематографічною спадщиною радянських часів, уважні кінокритики та кіномани вправно розставляють крапки над «і», знаходячи цинічний плагіат, створений, а точніше викрадений, радянськими «митцями».

Читайте також: