Нещодавно ми розповідали що думають українці про наслідки війни та яким бачать найкращий результат перемовин, а також ділилися результатами другої хвилі опитування: Запорукою нашої перемоги українці вважають міць ЗСУ, згуртованість, спротив і військову допомогу Заходу. А також показували скільки українців упевнені в нашій перемозі та яке майбутнє пророкують росії, пропонували переглянути ІНФОГРАФІКА: Як підтримує Україну у війні з росією населення ЄС та США та ділилися статистикою про те, Як війна змінила життя українських дітей Нині пропонуємо свіжі дані щодо брендів
Три чверті українців гірше ставляться до брендів, які продовжують діяльність у рф, про це свідчить чергове опитування дослідницької компанії Gradus Research. Лише 14% українців не збираються брати участі у бойкоті брендів, котрі продовжують працювати на території росії. Опитування проводилося з-поміж 1790 містян віком від 18 до 64 років. Три чверті респондентів відчули б погіршення ставлення до бренду, якби дізналися, що він продовжує діяльність на території рф
З початком війни чимало міжнародних компаній прийняли рішення про вихід з російського ринку. Свою роль у цьому зіграв тиск суспільства: чотири з п’яти американців вважають, що бізнес має припинити роботу у росії. Окрім цього за міжнародними даними, американські споживачі чекають від брендів пожертв постраждалим, комунікацію про допомогу Україні та евакуацію своїх співробітників. Дві третини споживачів не тільки відчувають бажання купувати бренди, що підтримують Україну, а й з розумінням ставляться до подорожчання. Троє з п’яти американців готові платити більше за пальне, бо вбачають у цьому підтримку демократії.
Тиск суспільства у поєднанні з власними моральними орієнтирами спрацьовує — опитування Всесвітньою федерацією рекламодавців (WFA) 31 власника великих міжнародних брендів показало, що троє з чотирьох скоротили маркетингові інвестиції у росії з початку вторгнення.
«Безумовно, вихід з такого великого ринку, як росія, вимагає від компаній рішучості. Але чи не є це втіленням на ділі високих бренд-цілей і цінностей, що записані у корпоративних маніфестах? Люди тому і згодні платити за брендовану продукцію більше, ніж за комодіті, що вона має додану вартість. Вартість емоцій і сенсів, які випромінює бренд. Так що стосунки з брендами — як один на один перед магазинною поличкою, так і для «ідентифікації» у колі родини і друзів — потерпають від такого емоційного факту, як продовження бізнесу на території окупанта»,— коментує Євгенія Близнюк, директорка Gradus Research
Найбільше бажання бойкотувати продукцію міжнародних брендів, що залишилися у росії, продемонструвала вікова група 25-54 роки, це активні і платоспроможні покупці. Найменше — люди, старші 55 років. У ній частіше, ніж в інших сегментах, вагалися із позицією, вибираючи варіант «важко відповісти». Хоча у питанні: «Як би змінилося ваше ставлення до бренду, якби ви дізналися, що він продовжує свою діяльність на території росії?» ця група стайна з іншими — такі ж 75% відчули б погіршення ставлення.
*Опитування проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети у мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців понад 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Період проведення опитування: 9-11 травня 2022 року. Розмір вибірки — 1790 респондентів
Дивися також: