Конструктор зі Стамбулу розробив лімітовану серію швидкісних авто

ДЖЕДАІ

І вони вражають швидкістю та маневреністю. Все тому, що кузов зроблений не з металу, а з легшого й міцнішого композиту. У середньому вартість такого дива шістдесят тисяч доларів.

Проїхатися на такій машині − чистий адреналін. Швидкість і маневреність просто вражає. Ця дивовижа − витвір стамбульського чарівника.

Головна відмінність цих машин від будь-яких інших – вони зібрані не з металу, а повністю композитні.

Головний конструктор і водночас власник цього невеличкого, але дуже недешевого виробництва − Екбер Онук. Любов до швидких машин в нього з дитинства, але перший повноцінний спорткар він сконструював за доволі сумних обставин.

Мій єдиний син загинув у автокатастрофі понад двадцять років тому. Він був гонщиком і завжди хотів сконструювати власну гоночну машину. Тож коли його не стало, я зробив це за нього. Логотип − це підпис мого сина.

Екбер Онук, конструктор

Онук Сазан випустили 2009 року в єдиному екземплярі. Ця машина − справжній згусток енергії. Це перша автівка, яку сконструював Екбер Онук на честь свого сина.

Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками 

Свої машини Екбер продає в Америці, де на них великий попит. І вони не лише мають спортивну форму, але й вражають швидкістю та маневреністю. Все тому, що кузов зроблений не з металу, а з легшого й міцнішого композиту. У середньому вартість такого дива шістдесят тисяч доларів. 

Міст через Босфор – архітектурне диво за три мільярди доларів 

Виявляється для компанії Онук виробництво спорткарів є не головним видом діяльності. Виробництво військових човнів для армій Туреччини та світу є головним прибутком.

Китайський автомобільний інститут вперше запросив публіку на тест-драйв безпілотних машин 

Якщо вас не зачепили машини з композиту, то човни для берегової охорони точно вразять.

Ми почали розробку бойових човнів у далекому 1986 році. Перший спустили на воду за десять років. За цей час ми виробили 146 військових кораблів, які використовують у восьми арміях по всьому світу. Будуємо судна завдовжки від 18 до 39 метрів. І наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві композитних військових човнів. 

Екбер Онук, конструктор

Туреччину ми часто сприймаємо як країну пляжного відпочинку, або шопінгу. Та думаючи так, забуваємо − це потужна промислова держава. І саме такі невеликі технологічні виробництва, як у Екбера Онука, − основа її економіки.

ДЖЕДАІ відвідали музей класичних авто в Стамбулі 

12072025
Археологи зробили неймовірне відкриття, яке сколихнуло світ історії та мисливців за скарбами.
Вони не схожі на величезні військові субмарини, які ми звикли бачити у фільмах. 
12072025
Уявіть: не безкінечне розширення, не повільне згасання зірок у холодному космосі, а грандіозне стиснення у зворотному напрямку — аж до тієї самої точки, з якої усе почалося...
Історія, що вражає своїм зухвальством та абсурдністю, розгортається навколо першого в історії України пірата.
Здалеку їхній прапор може нагадувати веселого Роджера, але замість черепа та кісток на ньому красуються тризуб і посох. 
11072025
Вихідні вже на порозі, і ми знаємо, що вас цікавить! Чи планувати пікнік, поїздку на море чи прогулянку в парку?