Біля берегів Одеси вже півтора місяця стоїть вантажне судно з 12 членами екіпажу

ДЖЕДАІ

Від берегів Туреччини судно у напрямку Херсона відійшло 19 липня. Моряки стверджують, що у рейс вирушали вже з технічними проблемами: на великих хвилях корабель крутило, наче пластикового човна.

За 5 днів поблизу Одеси контейнеровоз остаточно зламався.

Оно практически непригодно к плаванию, как оно дошло сюда из Турции это просто загадка, воля Божья.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Члени екіпажу, серед яких 8 українців і четверо росіян, запросили у свого оператора дозволу на ремонт та зміну команди – у моряків закінчився контракт. А грошей вони не бачили ще з квітня. Відтоді від компанії ані звістки.  Зійти на берег моряки не можуть, харчі вже майже закінчилися.

У нас опять же плачевное состояние дизель-генератора, который в любой момент может выйти из строя, у нас закончились продукты, последние 4 дня повар сметает последние запасы, что-то пытается приготовить. У людей уже психика не выдерживает, понимаете? То есть я бы хотел поставить судно к причалу, но на данный момент это не является возможным.

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Ситуація ускладнюється тим, що настає похолодання та сезон штормів. В таких умовах голод – не найстрашніша проблема. 

В прошедшую пятницу мы получили штормовое предупреждение, то есть предупреждение что резко ухудшается погода, сами понимаете, осенне-зимний период, длина волны будет достигать до 2,5 метров, скорость ветра до 20м/с. При состоянии нашего судна на данный момент, это очень опасно, если оно будет выстаивать в такую погоду

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Юристи фонду допомоги морякам намагаються зв’язатися з компанією-судновласником та компанією-оператором аби допомогти екіпажу принаймні зійти на берег чи доправити на борт харчі.

По бумагам фирма-судовладелец зарегистрирована в Панаме, оператор, по информации моряков, находится в Российской Федерации, по другой информации – это херсонская фирма и ещё два судна этой фирмы находятся в похожих положениях.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Тож, скільки моряки ще будуть бранцями на металевій бляшанці невідомо.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Новини

Всі новини
18072023
ДЖЕДАІ
Є багато неправильної інформації про дії під час ДТП з падінням у воду…
17072023
ДЖЕДАІ
Велосипедистів в місті сприймають, як повноправних учасників дорожнього руху…
15072023
ДЖЕДАІ
Зустріти на мексиканських дорогах авто, на якому немає подряпин практично неможливо…
13072023
ДЖЕДАІ
За їзду у нетверезому стані передбачено найсуворіше покарання, але…
12072023
ДЖЕДАІ
Willys є одним із найвідоміших військових транспортних засобів у світі…
10072023
ДЖЕДАІ
Мексиканський уряд активно бореться зі злочинністю та наркотрафіком...
08072023
ДЖЕДАІ
США, Сербія, Болгарія, Литва та Латвія, Польща, Чехія, іще Чехословаччина, Німеччина…
Дивитись більше