Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Біля берегів Одеси вже півтора місяця стоїть вантажне судно з 12 членами екіпажу 2018-09-14

Біля берегів Одеси вже півтора місяця стоїть вантажне судно з 12 членами екіпажу

Понеділок - п'ятниця
18 50
ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Від берегів Туреччини судно у напрямку Херсона відійшло 19 липня. Моряки стверджують, що у рейс вирушали вже з технічними проблемами: на великих хвилях корабель крутило, наче пластикового човна.

За 5 днів поблизу Одеси контейнеровоз остаточно зламався.

Оно практически непригодно к плаванию, как оно дошло сюда из Турции это просто загадка, воля Божья.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Члени екіпажу, серед яких 8 українців і четверо росіян, запросили у свого оператора дозволу на ремонт та зміну команди – у моряків закінчився контракт. А грошей вони не бачили ще з квітня. Відтоді від компанії ані звістки.  Зійти на берег моряки не можуть, харчі вже майже закінчилися.

У нас опять же плачевное состояние дизель-генератора, который в любой момент может выйти из строя, у нас закончились продукты, последние 4 дня повар сметает последние запасы, что-то пытается приготовить. У людей уже психика не выдерживает, понимаете? То есть я бы хотел поставить судно к причалу, но на данный момент это не является возможным.

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Ситуація ускладнюється тим, що настає похолодання та сезон штормів. В таких умовах голод – не найстрашніша проблема. 

В прошедшую пятницу мы получили штормовое предупреждение, то есть предупреждение что резко ухудшается погода, сами понимаете, осенне-зимний период, длина волны будет достигать до 2,5 метров, скорость ветра до 20м/с. При состоянии нашего судна на данный момент, это очень опасно, если оно будет выстаивать в такую погоду

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Юристи фонду допомоги морякам намагаються зв’язатися з компанією-судновласником та компанією-оператором аби допомогти екіпажу принаймні зійти на берег чи доправити на борт харчі.

По бумагам фирма-судовладелец зарегистрирована в Панаме, оператор, по информации моряков, находится в Российской Федерации, по другой информации – это херсонская фирма и ещё два судна этой фирмы находятся в похожих положениях.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Тож, скільки моряки ще будуть бранцями на металевій бляшанці невідомо.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...

Останні новини

Під Черкасами проходять масштабні навчання
Під Черкасами проходять масштабні навчання

Свої військові вміння на полігоні відточували резервісти-прикордонники. Багато з них вже брали участь у бойових діях, тому до спецпідготовки підійшли дуже серйозно.

Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів
Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів

Контролювати авто на шкідливість викидів – нова "стара" ініціатива від депутатів. Скільки доведеться заплатити за отруйний дим з глушника та чи не стане це новою корупційною схемою на дорозі?

Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані
Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані

І якщо Шулявський не згадує хіба що ледачий, то про решту воліють мовчати і ЗМІ, і чиновники. ДжеДАІ відшукали чергову стомлену конструкцію. Міст весь у дірках. Бетонні конструкції розсипались. Арматура прогнила.

Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів
Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів

На поміч лісівникам прийшла і сучасна техніка для виявлення зловмисників. У лісах працюють фотопастки, патрульні мають тепловізори, а кілька разів на день над зеленим масивом кружляють квадрокоптери.

У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер
У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер

50 тисяч південнокорейських таксистів паралізували рух у Сеулі. Перевізники виступають проти запуску сервісу, аналогічного Уберу.

ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові
ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові

Як виявилося, місцеві копи – доволі суворі хлопці, які з порушниками не панькаються.

Читати більше