Біля берегів Одеси вже півтора місяця стоїть вантажне судно з 12 членами екіпажу

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Від берегів Туреччини судно у напрямку Херсона відійшло 19 липня. Моряки стверджують, що у рейс вирушали вже з технічними проблемами: на великих хвилях корабель крутило, наче пластикового човна.

За 5 днів поблизу Одеси контейнеровоз остаточно зламався.

Оно практически непригодно к плаванию, как оно дошло сюда из Турции это просто загадка, воля Божья.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Члени екіпажу, серед яких 8 українців і четверо росіян, запросили у свого оператора дозволу на ремонт та зміну команди – у моряків закінчився контракт. А грошей вони не бачили ще з квітня. Відтоді від компанії ані звістки.  Зійти на берег моряки не можуть, харчі вже майже закінчилися.

У нас опять же плачевное состояние дизель-генератора, который в любой момент может выйти из строя, у нас закончились продукты, последние 4 дня повар сметает последние запасы, что-то пытается приготовить. У людей уже психика не выдерживает, понимаете? То есть я бы хотел поставить судно к причалу, но на данный момент это не является возможным.

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Ситуація ускладнюється тим, що настає похолодання та сезон штормів. В таких умовах голод – не найстрашніша проблема. 

В прошедшую пятницу мы получили штормовое предупреждение, то есть предупреждение что резко ухудшается погода, сами понимаете, осенне-зимний период, длина волны будет достигать до 2,5 метров, скорость ветра до 20м/с. При состоянии нашего судна на данный момент, это очень опасно, если оно будет выстаивать в такую погоду

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Юристи фонду допомоги морякам намагаються зв’язатися з компанією-судновласником та компанією-оператором аби допомогти екіпажу принаймні зійти на берег чи доправити на борт харчі.

По бумагам фирма-судовладелец зарегистрирована в Панаме, оператор, по информации моряков, находится в Российской Федерации, по другой информации – это херсонская фирма и ещё два судна этой фирмы находятся в похожих положениях.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Тож, скільки моряки ще будуть бранцями на металевій бляшанці невідомо.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Телеканал 2+2 транслюватиме матч «Дніпро-1» проти «Динамо»
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її

Сьогодні лише 3% українців підтримує статус російської мови як другої офіційної…

Археологи розкопали 2100-річну могилу жінки, яку поховали на бронзовому ліжку і в золотому лавровому вінку
ДніпроГЕС у 1941 році підірвали не нацисти, а радянська влада: правда про трагедію, яка забрала сотні тисяч життів
Розкрито таємницю військової машини ІПСО рф: полонений підполковник розповів про секретні структури
«Дракон із Монтеррей»: мексиканські волонтери випадково зняли на відео живу істоту з міфів та легенд
Читати більше