Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Біля берегів Одеси вже півтора місяця стоїть вантажне судно з 12 членами екіпажу 2018-09-14

Біля берегів Одеси вже півтора місяця стоїть вантажне судно з 12 членами екіпажу

Понеділок - п'ятниця
18
50
ДЖЕДАІ
Від берегів Туреччини судно у напрямку Херсона відійшло 19 липня. Моряки стверджують, що у рейс вирушали вже з технічними проблемами: на великих хвилях корабель крутило, наче пластикового човна.

За 5 днів поблизу Одеси контейнеровоз остаточно зламався.

Оно практически непригодно к плаванию, как оно дошло сюда из Турции это просто загадка, воля Божья.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Члени екіпажу, серед яких 8 українців і четверо росіян, запросили у свого оператора дозволу на ремонт та зміну команди – у моряків закінчився контракт. А грошей вони не бачили ще з квітня. Відтоді від компанії ані звістки.  Зійти на берег моряки не можуть, харчі вже майже закінчилися.

У нас опять же плачевное состояние дизель-генератора, который в любой момент может выйти из строя, у нас закончились продукты, последние 4 дня повар сметает последние запасы, что-то пытается приготовить. У людей уже психика не выдерживает, понимаете? То есть я бы хотел поставить судно к причалу, но на данный момент это не является возможным.

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Ситуація ускладнюється тим, що настає похолодання та сезон штормів. В таких умовах голод – не найстрашніша проблема. 

В прошедшую пятницу мы получили штормовое предупреждение, то есть предупреждение что резко ухудшается погода, сами понимаете, осенне-зимний период, длина волны будет достигать до 2,5 метров, скорость ветра до 20м/с. При состоянии нашего судна на данный момент, это очень опасно, если оно будет выстаивать в такую погоду

Руслан Лисицин, капітан «Волжського-33»

Юристи фонду допомоги морякам намагаються зв’язатися з компанією-судновласником та компанією-оператором аби допомогти екіпажу принаймні зійти на берег чи доправити на борт харчі.

По бумагам фирма-судовладелец зарегистрирована в Панаме, оператор, по информации моряков, находится в Российской Федерации, по другой информации – это херсонская фирма и ещё два судна этой фирмы находятся в похожих положениях.

Андрій Шевченко, керівник проектів благодійної організації «Фонд допомоги морякам Асоль»

Тож, скільки моряки ще будуть бранцями на металевій бляшанці невідомо.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:
Останні новини
Франція у протестах: жовті жилети перекрили вулиці
Франція у протестах: жовті жилети перекрили вулиці
20 11 2018
ДЖЕДАІ

По всій країни люди блокують автостради, проїжджу частину вулиць та склади нафтопродуктів. Причина – підвищення цін на пальне.

ДЖЕДАІ перевірили нові електронні табло на зупинках громадського транспорту
ДЖЕДАІ перевірили нові електронні табло на зупинках громадського транспорту
20 11 2018
ДЖЕДАІ

Новенькі яскраві пристрої, як у Європі, мають зекономити час пасажирів та інформувати, коли приїде наступний тролейбус чи автобус. Перевірити вказаний розклад та не запізнитися на роботу вирішили ДЖЕДАІ.

Мобільний додаток допоможе перевірити ліцензію маршрутників та водіїв таксі
Мобільний додаток допоможе перевірити ліцензію маршрутників та водіїв таксі
20 11 2018
ДЖЕДАІ

Перевірити ліцензію у перевізника тепер просто. Раніше це могли зробити тільки копи, тепер кожен із нас. Для цього достатньо лише вашого мобільного та додатку Opendatabot. Там відкриті усі ліцензії по Україні.

Скільки коштує привезти підбиту американську машину в Україну
Скільки коштує привезти підбиту американську машину в Україну
19 11 2018
ДЖЕДАІ

Власний експеримент Джедаїв. Нарешті ми розкриємо таємницю – скільки коштує привезти підбиту американську машину в Україну та чи варто це робити взагалі?

Як примусити працювати автодор
Як примусити працювати автодор
19 11 2018
ДЖЕДАІ

Величезні ями та вибоїни на міжміських сполученнях розтрощили не одну сотню автомобілів. У жахливих аваріях калічаться й люди. Але навіть після найтрагічніших випадків вони і не думають про судові позови проти шляховиків.

Чиновники планують заборонити розворот у лівій смузі
Чиновники планують заборонити розворот у лівій смузі
19 11 2018
ДЖЕДАІ

Поворот у лівій смузі збирає сумну статистику аварій на українських дорогах. І справді, розвернутись і не потрапити під удар – справжня гра на нервах водіїв.