В якому Олександр Мельник зіграв заслуженого оперативника, підполковника Степана Степановича Безбатька. Для 47-річного актора – це перша головна роль. Як він каже «роляка».
Олександр Мельник – заслужений артист України, актор театру та кіно, родом з Бахмута. Шість років тому він з дружиною та двома дітьми переїхав до Києва, грає в Театрі юного глядача на Липках. Каже, що отримує неабияку насолоду від роботи для дітей. Також він знімається в кіно, де йому доводиться грати здебільшого бандитів. В ексклюзивному інтерв’ю Олександр Мельник розповів, як боровся за цю роль, та розкрив подробиці знімання.
Олександре, як ви отримали цю роль?
Мені зателефонував режисер Дмитро Андріянов і каже: «Я читаю сценарій, здається, це твоя роль. Характер твій». Я почитав і спочатку відмовився. Вважав, що це не мій персонаж. Бо для мене опер – це такий високий, красивий, весь у погонах. А я ж малий, не вписуюсь у цей образ, вже 11 років у кіно граю бандитів. Але Дмитро наполіг, попросив прочитати повну версію сценарію, а потім вже робити висновки. Я почитав і зрозумів – за характером, це моє: йдемо наперекір усьому, якщо не заліземо в двері, то через вікно. Тож вирішили спробувати.
Розкажіть, який ваш Батя?
За характером він чимось схожий на мене: чесний, прямий, принциповий, іноді може бути жорстким, але добрий. Відданий своїй справі. Любить свою доньку Ліду, але часто не може знайти спільну мову з нею.
Ви граєте військового, розвідника, який пройшов війну. Чому довелося вчитися заради ролі, як опанували зброю?
Коли я ще вчився в школі, тоді старшокласники проходили так звану допризовну підготовку, вчилися розбирати та складати зброю – пістолет, автомат Калашникова… Тож мав такий досвід. Крім того, я ж років 15 граю бандитів, то вже натренувався добряче. Під час знімань «Баті» було багато вибухів, піротехніки. Це все ретельно планувалося спеціалістами, ми працювали з каскадерами. Але так все гупало, аж вуха закладало, доводилося просити беруші. Мені здається, що ці сцени вийшли дуже ефектними й правдивими.
А які стосунки у вас склалися з кіношними донькою та зятем?
Дуже класні! Поза кадром ми спілкувалися душа в душу. Не перестану нахвалювати дочку – Катю Олос і зятя – Єгора Козлова. Вони дуже талановиті, кайфував від роботи з ними.
Як ви думаєте, чи потрібно зараз знімати кіно та яким воно має бути?
Українське кіно потрібно знімати обов’язково, щоб тримати наш інформаційний фронт, щоб люди дивилися якісний контент з правильними сенсами. Потрібно відволікати глядачів від цього психологічного стану, надихати, мотивувати не опускати руки. В серіалі «Батя» є про що подумати і над чим посміятися, в ньому підіймаються важливі питання стосунків батьків і дітей, справедливості й честі.
Більше Фактів зі знімального майданчика серіалу «Батя» та про життя Олександра Мельника – читай в ексклюзивному інтерв’ю на сторінках видання Bigmir)net.
Читай також: