В Києві почав працювати пасажирський контроль

ДЖЕДАИ
В Києві почав працювати пасажирський контроль
Распространить в социальных сетях:

В Києві почала працювати інспекція, яка буде захищати права пасажирів. 

Новий проект називається пасажирський контроль. Його суть полягає у тому, що будь-який пасажир зможе поскаржитись на недоліки обслуговування у громадському транспорті. Скаржитись можна за такими пунктами: 

  1. Поганий санітарний стан рухомих складів
  2. Пошкоджені пасажирські сидіння
  3. Зламний компостер
  4. Погане освітлення
  5. Не оголошення зупинок
  6. Відсутність квитків
  7. Хамська поведінка кондуктора, або водія

Інспекція працює лише декілька днів, тому статистики нарікань поки ще немає, але вже зараз можна стверджувати, що більш за все пасажири невдоволені  станом рухомого складу і порушенням водіями ПДД. Якщо нарікань на якогось конкретного водія буде багато – інспектор буде віджати на перевірку.

"Він буде спостерігати як себе веде кондуктор, водій, в якому стані рухомий склад, тому що будуть такі люди, які захочуть скористатися ситуацію, щоб потішити свої амбіції",  - прокоментувала журналістам "ДжеДАІ" прес-секретар  Київпастранссервісу  Анна Бондар.

До речі, не дивлячись на те, що проект створений для прийому скарг, є вже і перші подяки. Пасажир залишив позитивний відгук і свої контакти, якщо потрібно буде його підтвердити. 

Распространить в социальных сетях:

Последние новости

Читать больше