Не прив’язані, без охорони та без автомату для сплати за проїзд – у багатьох киян нині виникає питання, як ровери з нового громадського велопрокату знайдуть, якщо їх вкрадуть.
У велосипеди вшиті GPS-модулі, окрім цього вони ще вмикають сигналізацію, але, попри це, за два тижні роботи велопрокату примудрились поцупити п’ять велосипедів. Знайшли тільки один.
Перший випадок веловандалізму трапився наступного ж дня після запуску прокату. Біля станції метро група п’яних підлітків просто їх порозкидала. Останній випадок був учора – велосипед волочили дорогою, а щоб заблоковані колеса крутилися, повиламували шпиці.
У Києві запрацював громадський велопрокат
Загалом за два тижні роботи окрім крадіжок пошкодили ще шість велосипедів. Скільки велосипедів просто закинули у кущі – ніхто навіть не рахував. Однак організатори велопрокату відзначають, що відсоток вандалізму в українській столиці нижчий, ніж, наприклад у Лондоні.
Мер Києва Віталій Кличко, що на собі тестував нові велосипеди, у соцмережі обурився крадіжкам і пообіцяв зі злодіями боротися:
"В нас ще є люди, які не хочуть жити у цивілізованому місті, і ми будемо з цим боротися. Будемо їх привчати", – повідомив столичний голова.
Взимку, коли закінчиться велосезон, у компанії велопрокату підіб’ють перші підсумки роботи неприв’язаних велосипедів. Згортати проект не планують, бо попит є – за два тижні роботи велосипедом проїхалося 4000 разів. А от камери спостереження на станціях велопрокату можуть і поставити.
Як виглядають нові велосипеди та скільки коштує задоволення на них проїхатись, з’ясував Спецкор на 2+2.