Квіти, вітання, відсутність вільних паркомісць біля шкіл та довжелезні затори – у Києві почався новий навчальний рік. До першого дзвоника батьки, традиційно, ставляться відповідально: нова форма, квіти та подарунки вчителям. А от про безпеку своїх чад чомусь забувають. ДЖЕДАІ за пів години чергування біля столичного ліцею не помітили жодного школяра, що приїхав би у автокріслі. Відповідь батьків на зауваження Богдана Лазуки дивує.
Ну в Європі так, а у нас є бустер. Умов немає європейських.
Водійка
Доволі умовне покарання за таке порушення. Згідно із правилами дорожнього руху, забороняється перевозити дітей до 12 років і зростом нижче 145 сантиметрів без спеціального крісла. У правилах така норма є, а от штрафу немає.
Водій і далі буде продовжувати рух. Об’єктивно, що він не буде брати крісло це. Я йому зауваження зроблю і штраф випишу, але я ж не буду його кожні 5 хвилин зупиняти. За статистикою, яка мені відома, при швидкості більше 50 км/год дуже великий рівень травматизму, оскільки у дітей слабкі кістки.
Дем’ян, інспектор поліції
Фахівець із автобезпеки пояснює, те, що дитина на вигляд досить доросла, не означає, що вона доросла для засобів пасивної безпеки.
Штатный ремень безопасности недостаточно качественно фиксирует ребёнка в автомобиле. Покупают кресла люди, которые считают, что их детям нужна безопасность. Большинство людей в нашей стране считают, что это не обязательно.
Олександр, експерт із дитячих автокрісел
У Європі штраф за перевезення дитини без автокрісла коливається від 50€ до 2500€. А у Бельгії порушника взагалі можуть ув’язнити на місяць.
Посилити відповідальність за неправильне перевезення дітей, депутати обіцяли ще торік, але віз і нині там. Утім, і без чиєїсь вказівки батьки мають пам’ятати, автокрісло – це безпека вашої дитини.
Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.