Доповнена та віртуальна реальності відкривають нові горизонти для індустрії туризму. Ці технології стають все популярнішими, і їхній вплив на туризм лише зростатиме. Наприклад, архітектори парку розваг кіностудії Universal у Флориді, США, вирішили створити повне занурення відвідувачів у культовий фільм Стівена Спілберга «Парк Юрського періоду».
Всі деталі тут, від пишного тропічного ландшафту, що імітує первісні джунглі острова Ісла Нублар, до Discovery Center, який нагадує центр відвідувачів парку з фільму, створюють враження, що ти перебуваєш на знімальному майданчику. Один з найяскравіших атракціонів – американська гірка Velocicoaster, яка коштувала майже стільки ж, як і сам фільм.
«Ми створили надзвичайно реалістичні рухливі фігури, повз які має пролітати вагончик з туристами на швидкості понад 100 км/год», - розповіли творці віртуа льного атракціону.
Однак, найбільше відвідувачам подобається зустріч з доісторичними істотами сам на сам. У доповненій реальності вольєр раптор – це не просто пасивний досвід перегляду, а інтерактивна пригода. Завдяки новим технологіям атракціон перетворився на машину часу, яка переносить вас у світ, де динозаври живуть поруч і навіть можуть тікати зі своїх вольєрів, руйнуючи все на своєму шляху.
«Щоб зробити віртуальний досвід реальнішим, ми подумали: а яким був би запах справжнього динозавра? Коли відвідувачі опиняються поруч з ним, вони відчувають гарячий подих, запах крові, бо дієта раптора була такою», - розповіли творці віртуального атракціону.
Використання віртуальної та доповненої реальності у туристичних об'єктах стає новим стандартом. Це не лише підвищує зацікавленість відвідувачів, але й відкриває нові можливості для розвитку індустрії туризму в цілому.
Більше подробиць – у сюжеті проєкту «Загублений світ» просто зараз:
Loading...
Також не пропусти щопонеділка о 17:00 на 2+2 виходять прем’єрні випуски інформаційно-пізнавальної програми «Загублений світ», присвячені українцям – нації незламних і нескорених, що гідно виборюють своє майбутнє.
Дивись також: