У Києві в 1911 році можна було покататися на дирижаблі: чому згодом відмовилися від їхнього виробництва

Загублений світ

Покататися на цьому аеростаті в столиці можна було за 50 копійок…

У 1911 року дирижабль «Київ» Федора Андерса вперше здійнявся в небо! Це було справжнім проривом. Покататися на ньому згодом могли всі охочі, квиток на повітряну подорож коштував 50 копійок. Утім за рік, під час польоту, на аеростаті сталася пожежа, яка його знищила. Саме висока займистість стала причиною втрати популярності дирижаблів у цілому світі. А початком кінця став політ легендарного аеростата «Гінденбург» 1937-го.

Саме «Гінденбург» був найбільшим у світі дирижаблем. Він курсував із Німеччини до США, і перелітав Атлантику за 43 години. На пасажирів чекали розкішні каюти. Але на борт заборонялося брати будь-яку річ, яка могла створити іскру. Одяг екіпажу був із антистатичних тканин.

Попри всі заходи безпеки, під час одного з рейсів несподівано почалася гроза.  Блискавка зайняла обшивку дирижабля і за лічені хвилини аеростат згорів. А за 5 років після цієї аварії світ вразила інша історія – у розпал Другої світової американський дирижабль L8 відправився патрулювати прибережні зони, на палубі було лише двоє пілотів. Вони мали пролетіти вздовж узбережжя Каліфорнії та повернутися на базу. Та вже за дві години пілот доповів на землю, що вони помітили підозрілу пляму на воді. Після того повідомлення в ефірі настала тиша, а потім дирижабль набрав висоту і стрімку злетів угору.

Що сталося після приземлення дирижабля? Та куди поділися пілоти? Більше про це – у сюжеті програми «Загублений світ»

Loading...

Новини

Всі новини
Це нові перспективи для людей, які втратили кінцівки або рухливість…
Про розвиток світової медицини та яку роль у цьому відіграє Україна…
Дивитись більше