Реклама уві сні та втрачена приватність: як передові технології розкривають наші особисті дані?

Загублений світ

Сьогодні, зі стрімким розвитком технологій, наші приватні данні практично не захищенні…

Данні мільярдів людей є цінним товаром, адже саме за їхньою допомогою компанії продають рекламу, наче випадково пропонуючи той чи інший продукт, який нас цікавив у телефонній розмові з друзями чи, під час перегляду сторінки в інтернеті. Чи усвідомлюємо ми цей факт? Чи розуміємо, як багато про наше особисте життя знають сторонні компанії? І чи розуміємо, як вони ці данні використовують?

«Приватність – це право бути залишеним наодинці, тобто, щоб у ваше життя не втручались. І, на сьогоднішній день, через велику кількість інформатизації та діджіталізації, цього досягнути досить такі складно. Тому зараз ми спостерігаємо, як людство само себе заганяє у залежність від гаджетів», - каже експерт з інформаційної приватності Дмитро Корчинський.

Парадоксально, але більшість із нас воліють цю загрозу ігнорувати. Дмитро Корчинський вважає, що дуже важливо думати про приватність і захист персональних даних вже зараз:

«Ілон Маск розробляє таку технологію, як нейролінк, яка буде дозволяти вставляти буквально чіп у мозок, підключатися до інтернету і тому подібне. Ви розумієте, які тут можуть бути ризики? Ви будете спати, а вам уві сні демонструватимуть рекламу. Коли люди реально почнуть про це задумуватися, буде вже пізно – все, що можна про вас дізнатися, вже будуть знати».

Виявляється данні про нас потрібні не лише корпораціям. Одним із найбільших зберігачів нашої особистої інформації є … держава. Подробиці – дивись у сюжеті проєкту «Загублений світ» просто зараз:

Дивись також:

Новини

Всі новини
Війна не злякала його, і він продовжує створювати тут унікальне вино…
Він разом із братом зустріли початок повномасштабного вторгнення в Києві…
Дивитись більше