На українські дороги мають повернутися прилади контролю швидкості – спочатку ручні, а згодом обіцяють обладнати спеціальні пункти нерухомими радарами.
"Протягом майже трьох років в Україні немає жодного контролю швидкості, жодної постанови про порушення швидкісного режиму не було складено", – переконаний Петро Король, юрист ГО "За безпечні дороги".
Коли набув чинності закон про Нацполіцію, планувалось, що ручні засоби контролю швидкості зникнуть геть як явище, натомість порушення блискавичності пересування машини фіксуватиме автоматична система. Камери мали би стежити за перевищенням швидкості і автоматично, через сервер МВС, надсилати постанови про правопорушення власникам авто. Утім, від моменту проголошення ідеї минуло три роки, однак автоматична система фіксації порушень ПДД так і не запрацювала.
Чого чекати автомобілістам від подорожчання газу
Брак контролю розв’язав руки кермувальникам, твердять експерти. Одна аварія за іншою, з десятками загиблих та ще з більшою кількістю травмованих приголомшили країну.
Після моторошних автомобільних аварій минулого тижня міністр інфраструктури зробив нову гучну заяву: з 27 липня буде повернуто швидкісний контроль на дорогах. Але прилади, які фіксуватимуть порушення, ще мають пройти сертифікацію.
Щоб відійти від недосконалих та старих методів контролю, потрібна автоматична фіксація. В уряді підрахували: одна така система коштує мільйон. А для країни їх потрібно мінімум чотири тисячі.
Окрім того, не врегульовані донині розбіжності на законодавчому рівні.
Ініціатива непогана, але чи запрацює вона завтра чи в найближчий час, невідомо. А уряд, який мав би ще вчора розглянути це питання, радарами не цікавився, бо самого питання в повістці не було.
Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2.