Теорія всесвітньої змови годинникарів

Теорії змови бувають кумедними, але це не означає, що вони позбавлені традиційного глобального характеру. Є, зокрема, версія про всесвітню змову годинникарів.

Вона базується на тому, що всі годинники в рекламі показують 10:10. Здавалося б, що дивного в цьому маркетинговому рішенні? Однак конспірологи стверджують, що тільки годинникарі знають про якесь переломне явище в історії цивілізації і намагаються таким чином когось попередити. Перш за все, звичайно, згадують про кінець світу, який все ніяк не настане.

Є версія і у письменника Дена Брауна, згідно якої положення стрілок – це знак найстарішої антифашистської організації: нібито таким чином вона дає зрозуміти, що ще існує. Стрілки в положенні 10:10 утворюють кут 115 градусів, а 115 градусів за Цельсієм – температура, при якій закипає антифриз. «Антифриз», в свою чергу, співзвучний зі словом «Антіфріц». Останнє є назвою партизанської антифашистської організації, що діяла в Європі в роки Другої світової війни.

Є ще версія у феміністок, в якій таке положення стрілок символізує «експлуатацію жіночої сексуальності». Втім, пояснити це не зможуть навіть ті, хто цю теорію вигадав.

Але ці пояснення і не потрібні, адже в дійсності положення стрілок, що показують 10:10, – звичайна легенда. Не всі виробники дотримуються «змови». У тих же випадках, де стрілки дійсно показують 10:10, відповідь криється у звичайній рекламі. Саме в верхній частині виробу зазвичай розташований логотип фірми, і стрілки ставлять таким чином, щоб його не затуляти.

Більше цікавого читайте на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.