Житомирську об'їзну перероблятимуть через грубі порушення китайських підрядників

ДЖЕДАІ

Дорожні роботи були виконані на 80%, а будівництво штучних споруд – на 60%. Але…

Житомирська об'їзна – частина стратегічної траси Київ-Чоп. 20 червня 2020 року китайські підрядники повинні були збудувати нову дорогу з ідеальним бетонним покриттям. За їхніми словами, дорожні роботи були виконані на 80%, а будівництво штучних споруд – на 60%. Але незважаючи на це, організація порушила всі терміни і Укравтодор розірвав з нею усі домовленості. А незалежна експертиза показала, що робили все з грубими порушеннями і дорога вже розсипається. Тепер китайсько-українську суперечку вирішують у міжнародному арбітражному суді.

Скільки коштували Україні китайські дорожні роботи і скільки тепер потрібно грошей на те, аби переробити усе? Подробиці – дивись у сюжеті проекту «ДжеДАІ»:

Loading...

Дивись також:

Більше автоновин дивись у проєкті «ДжеДАІ» з понеділка по п’ятницю, о 18:50, на телеканалі 2+2!

Автор сюжету: Максим Хотіленко

Світ, який ми бачимо, сповнений кольорів – від яскраво-червоних заходів сонця до насичено-зеленої трави. Але для сотень мільйонів людей, що живуть з дальтонізмом, ця палітра значно обмежена. 
03082025
У Кембриджському музеї Фіцвільяма сталася справжня сенсація, яка переносить нас на тисячі років у минуле. 
03082025
Іноді здається, що літо в дорослому віці — це просто трохи більше спеки на фоні всього іншого...
Київ, який сьогодні ми знаємо як столицю України з її багатою історією та культурою, колись був справжнім епіцентром міжнародної торгівлі, що зв'язував далекі землі та цивілізації.