Житомирську об'їзну перероблятимуть через грубі порушення китайських підрядників

ДЖЕДАІ

Дорожні роботи були виконані на 80%, а будівництво штучних споруд – на 60%. Але…

Житомирська об'їзна – частина стратегічної траси Київ-Чоп. 20 червня 2020 року китайські підрядники повинні були збудувати нову дорогу з ідеальним бетонним покриттям. За їхніми словами, дорожні роботи були виконані на 80%, а будівництво штучних споруд – на 60%. Але незважаючи на це, організація порушила всі терміни і Укравтодор розірвав з нею усі домовленості. А незалежна експертиза показала, що робили все з грубими порушеннями і дорога вже розсипається. Тепер китайсько-українську суперечку вирішують у міжнародному арбітражному суді.

Скільки коштували Україні китайські дорожні роботи і скільки тепер потрібно грошей на те, аби переробити усе? Подробиці – дивись у сюжеті проекту «ДжеДАІ»:

Loading...

Дивись також:

Більше автоновин дивись у проєкті «ДжеДАІ» з понеділка по п’ятницю, о 18:50, на телеканалі 2+2!

Автор сюжету: Максим Хотіленко

Угорщина, як і деякі інші країни, час від часу нагадує про свої «історичні» права на певні території, що нині належать іншим державам.
07062025
Україна, що завжди дивувала своєю історією та культурою, приховує в собі таємниці, які навіть найсміливіші вчені не можуть розгадати.
На початку 19 століття, коли про мільярди ще ніхто й не мріяв, з'явився Джон Девісон Рокфеллер.
07062025
Уявіть собі батарейку, яку можна передавати з покоління в покоління...
Це місце, овіяне легендами та таємницями, здавна приваблювало не лише туристів, а й дослідників паранормальних явищ.