Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані

ДЖЕДАІ

І якщо Шулявський не згадує хіба що ледачий, то про решту воліють мовчати і ЗМІ, і чиновники. ДжеДАІ відшукали чергову стомлену конструкцію. Міст весь у дірках. Бетонні конструкції розсипались. Арматура прогнила.

Міст – на межі проспектів Комарова та Курбаса. Після руйнування Шулявського мосту, за дорученням міського голови Києва Віталія Кличка, його оглянули фахівці. Згодом, дорожники встановили знак і перекрили крайню праву смугу.

Своєю бездіяльністю шляховики завдали чимало клопоту водіям. Щоранку в годину пік тут збирається довжелезний затор. Поїздка з Борщагівки у бік центру подовжується щонайменше на двадцять хвилин, бідкаються водії.

Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів 

Ще у квітні 2018 року цей міст визнали аварійним. Однак, все на що спромоглися дорожники за півроку − підперти багатотонну конструкцію металевими «милицями». А в листопаді обмежити рух однією смугою. Мовляв, це зменшить навантаження. Однак через затор двома смугами тепер тягнеться значно більше машин, ніж зазвичай. А через звуження тут постійно стаються аварії.

Цей міст не те щоб втомився, він просто розвалюється. Тут утворилась діра через яку можна розгледіти людину. Величезні тріщини, розриви у швах і навіть дірки на сходах.

Неозброєним оком видно, що міст на Курбаса не бачив капітального ремонту десятки років. Точніше – 50. Але керманичам доведеться терпіти незручності й далі − у Київавтодорі обіцяють розпочати ремонт переправи наступного року. Коли саме не поточнюють.

Як не дивно, досі точаться суперечки про правильність розташування кольорів на нашому стягу.
05072025
Ця розробка може дати початок цілому поколінню гнучких гаджетів – від медичних імплантатів до роботів-трансформерів.
Мамай-гора – це не просто пагорб на березі Каховського водосховища. Це справжня скарбниця минулого, одне з найбільших поховань на Євразійському континенті, що зберігає тисячолітні таємниці скіфів.