Обмежувальні стовпчики на дорогах принесли лише клопіт

ДЖЕДАІ

ДЖЕДАІ намагалися з’ясувати, чому такі стовпчики ефективно працюють у всьому світі, але не в Україні.

Два тижні минуло після запровадження нового для столиці експерименту: обмежувальні стовпчики для виокремлення смуги громадського транспорту. І що ми бачимо сьогодні? На цій смузі – сміттєві баки, сніг та автомобілі.

Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками 

У чому ж проблема нового інженерного рішення у столиці?

Делиниатор – это своеобразный костыль. В цивилизованных условиях это работает с помощью видеофиксации. То есть обычно автобус или троллейбус несет на себе видеорегистратор и когда в определенных местах перед ним возникает автомобиль – он просто выписывает ему штраф. Так это работает.

Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування

Забрати всі ці авто на штрафмайданчик поліція просто не може. Ви ж пам’ятаєте закон для парковки, який ухвалили, а пристроїв для фіксації цих порушень – ще не закупили. То ж очевидно, кажуть експерти, експеримент з делініаторами провалився.

Нельзя ничего вводить механически. Все нужно просчитать сначала. Второй вывод: есть проблема с уборкой снега. Это правда. С этим нужно что-то делать либо не внедрять делиниаторы вовсе.

Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування

Автівки біглих олігархів часів Януковича знову на дорогах 

Буває, що в житті однієї людини є переломний момент, який визначає її подальшу долю. Для російського диктатора таким моментом могла стати ніч у Дрездені 1989 року.
Забудьте все, що ви знали про пенсіонерів! Сучасні бабусі та дідусі – це не про в'язання шкарпеток і серіали. 
17072025
Кожна така знахідка є вікном у минуле, що дозволяє нам краще зрозуміти виклики та реалії життя наших давніх предків.
У світі, де молодість часто асоціюється з успіхом і впливом, з'являються історії, які повністю руйнують ці стереотипи. 
17072025
Здається, ви уважно слухаєте співрозмовника, киваєте, усміхаєтесь…