Обмежувальні стовпчики на дорогах принесли лише клопіт

ДЖЕДАІ

ДЖЕДАІ намагалися з’ясувати, чому такі стовпчики ефективно працюють у всьому світі, але не в Україні.

Два тижні минуло після запровадження нового для столиці експерименту: обмежувальні стовпчики для виокремлення смуги громадського транспорту. І що ми бачимо сьогодні? На цій смузі – сміттєві баки, сніг та автомобілі.

Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками 

У чому ж проблема нового інженерного рішення у столиці?

Делиниатор – это своеобразный костыль. В цивилизованных условиях это работает с помощью видеофиксации. То есть обычно автобус или троллейбус несет на себе видеорегистратор и когда в определенных местах перед ним возникает автомобиль – он просто выписывает ему штраф. Так это работает.

Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування

Забрати всі ці авто на штрафмайданчик поліція просто не може. Ви ж пам’ятаєте закон для парковки, який ухвалили, а пристроїв для фіксації цих порушень – ще не закупили. То ж очевидно, кажуть експерти, експеримент з делініаторами провалився.

Нельзя ничего вводить механически. Все нужно просчитать сначала. Второй вывод: есть проблема с уборкой снега. Это правда. С этим нужно что-то делать либо не внедрять делиниаторы вовсе.

Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування

Автівки біглих олігархів часів Януковича знову на дорогах 

Розслідування розгону людей на Майдані у 2014 році просто вражає. Доведено, що це були не просто «сутички», а цілеспрямоване вбивство протестувальників. 
06122025
Коли ми говоримо про археологію, зазвичай на думку спадають єгипетські піраміди чи римські руїни. Але іноді історія підкидає сюрпризи там, де її зовсім не чекаєш. 
Серед тих, хто здається священними й беззахисними, можуть ховатися найнебезпечніші шпигуни…
Штучний інтелект останніми роками впевнено проник у всі сфери нашого життя: від керування будинком до написання курсових. 
Понад століття тому, поки більша частина України стогнала під вагою Російської імперії, територія сучасної Львівської області та вся Галичина входила до складу іншої, європейської держави — Австро-Угорщини.