Мадрид, Будапешт, Будапешт, Лісабон. В усіх цих та інших містах Європи та Америки, аби відгородити смуги громадського транспорту використовують фізичні бар’єри. Тепер такі встановили і в Києві.
Ми заміряємо, от рейка спеціальна, 5 метров от бордюра отмеряем и ставим их. Шоб не їхали, шоб тільки общественний транспорт їздив, а всі інші там будуть їхать.
Іван, майстер центру організації дорожнього руху
Такі делініатори метр заввишки мають заважати паркуватися на виділеній смузі. Наші автомібілсти від їх появи не в захваті.
Сваряться на нас, заїжджають, паркуються, сваряться, ну нічого не зробиш.
Володимир, Майстер Центру Організації Дорожнього Руху
Смуга громадського транспорту вздовж вулиці перетворилася на паркувальний майданчик.
Громадський транспорт виділеною зоною не курсує. І справа не тільки в "паркунах".
Вот как я сюда заеду, вот мусорник, вот как я сюда заеду посмотрите. Вот я до сюда заехал и привет. Вот мусорник, вот он, вот я и приехал, а тут меня никто не випустят, надо только высововаться, ну вобщем только со скандалом.
Олексій, водій тролейбуса
Далі у КМДА планують монтаж бар’єрів на бульварі Лесі Українки. Утім вони будуть іншого типу. За розрахунками, одна смуга громадського транспорту перевозитиме 30 тисяч пасажирів на день. А це стільки ж, як і 3 смуги для автівок на цій самій ділянці.
Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.