Чому у Німеччині відправляють на автоцвинтар пристойні автомобілі

ДЖЕДАІ

Машини із пробігом у кілька десятків тисяч кілометрів більше не милі душам німецьких водіїв через одну постанову тамтешнього уряду. Яку? Розкажуть ДжеДАІ.

Автозвалище Кісов – один із найбільших автоцвинтарів Європи. Тут на 70 000 м² під Гамбургом опиняються не лише старі і несправні автівки, а й доволі пристойні екземпляри. Наприклад, на одометрі білого Volkswagen лише 47 000 кілометрів. Працівники автозвалища кажуть, нищити цю машину просто рука не піднімається.

Не всі автомобілі аж такі старі, що потребують утилізації. Вони могли б ще їздити і їздити. Але винагорода за утилізацію спокушає автовласників, вони просто не можуть встояти.

Оле Гельбах, працівник автозвалища

Практичні німці масово здають справні дизельні автомобілі. Звісно, не за дурно. Наприклад, за пасат початку 2000-х, який нині коштує 1000€, власник отримає знижку на нове авто цього ж виробника аж на 7000€.

Причина масової утилізації – заборона дизельних машин у деяких великих містах Німеччини. Цей фактор неабияк знизив ціни на них і в свідомості багатьох німців вони стали не засобом пересування, а чотириколісною проблемою. Крім чималих податків, чимало дилерів перестають обслуговувати та закуповувати запчастини до дизелів.

Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

22122025
Передноворічний тиждень обіцяє бути справжньою астрономічною виставою. 
Коли ми чуємо про Стоунхендж, у пам’яті зазвичай спливають картинки з підручників історії про дивних друїдів або похмурі місця поховань. Проте дослідження малюють зовсім іншу картину. 
21122025
Сьогодні святковий декор в Україні — це не про демонстрацію розкоші, а про створення «місця сили». 
Мадагаскар вражає не лише екзотичною природою та давніми обрядами…
Голубці. Ця страва, без перебільшення, є символом затишку, домашнього тепла і, звісно, невід’ємною частиною Різдвяного столу, особливо на Святвечір, коли вона входить до числа дванадцяти пісних страв.