Пропозицію зробити в’їзд у центральну частину Києва нещодавно висунули у Київгенплані. Для розвантаження київських автошляхів, вони самостійно розробили схему розміщення гаражів та автостоянок у Києві. Переконують, вона дозволяє звільнити дороги та зменшити кількість транспорту.
Ми хочемо так зробити, щоб приватним транспортом їхати у центр було не комфортно і не зручно. Треба залишати приватний транспорт або на прилеглих до центру районах, або, якщо ми кажемо про в’їзд у місто з приміської зони, то на перехоплюючих парковках.
Сергій Броневицький, начальник КО "Інститут генерального плану м.Києва"
Подібна практика вже 15 років діє у Лондоні. Там платний в’їзд у робочі дні з 7.00 ранку до 18.00 вечора. Водіям із інвалідністю, а також таксистам, їхати можна вільно. Місцеві мешканці платять 10% від тарифу, на на9ші гроші – це приблизно 400гривень. Контроль за машинами виконує система автоматичного розпізнавання номерних знаків.
Здавалося б, ідеальна модель, яку просто потрібно адаптувати, та фахівець з транспортного планування Дмитро у такі оптимістичні плани колег не вірить.
Есть три основные группы причин, которые могут это решение превратить из хорошего лондонского опыта в плохой киевский. Первый – это технические причины. Взымать деньги нужно каким-то образом.
Дмитро Беспалов, спеціаліст із транспортного планування
Друга проблема – це відсутність альтернативних варіантів як дістатися центру столиці. І, мабуть, найголовніше – це категорична неготовність до платного проїзду самих автомобілістів.
Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.