Співачка, чиє грандіозне шоу тривалістю понад три години відвідало понад 10 мільйонів фанатів у США, Австралії, Європі та Азії, спричинила буквально тектонічні зміни. Під час її виступів у Сіетлі, Цюриху та Единбурзі сейсмологи зафіксували коливання землі силою у 2,3 бали.
Коливання, спричинені величезними натовпами шанувальників, що палко відривалися на концертах, є символом справді планетарного успіху. Світове турне Taylor Swift зібрало понад $2 мільярди, встановивши абсолютний рекорд у музичній індустрії.
«Вона може переплюнути Елтона Джона. Вона вже зараз всіх переплюнула і меж немає, як показує Тейлор Свіфт», — додала письменниця та тарологиня Аліна Шубська.
Але що стоїть за цим феноменом? Зірка, яка сьогодні очолює рейтинг найкращих артистів століття за версією Білборд, обійшовши навіть Бейонсе та Емінема, у дитинстві практично не мала друзів. Тейлор народилася в провінційному містечку, і її сім'я часто переїжджала. Не маючи близьких подруг, дівчина ділилася переживаннями зі щоденником. Ця рання звичка виявилася ключовою.
«Людина, яка займається саморефлексією, пише на папір те, що її турбує... Це дуже простий, дуже дієвий інструмент», — пояснила психотерапевтка, кандидатка психологічних наук Аліна Кушнєрьова.
Саме цей «контакт із собою» ліг в основу її персонального бренду.
«Тейлор Свіфт – приклад системної роботи над персональним брендом. – підкреслила бізнес-тренерка, коучерка у сфері менеджменту та комунікацій МВА Оксана Демченко – Це певний образ, репутація і унікальність».
Вже у 14 років Тейлор Свіфт стала наймолодшою виконавицею, що підписала контракт із найбільшим американським лейблом, а її дебютний альбом, названий її ж ім'ям, одразу став платиновим. Вона дуже хотіла, щоб люди запам’ятали саме її. Секрет успіху виконавиці, на думку експертів, криється у максимальній щирості.
«Людина, яка має контакт із собою, може створювати пісні, які будуть йти від серця до серця», — говорить Аліна Кушнєрьова.
Оксана Демченко додає:
«Те, що дуже працює на її персональний бренд – це максимальна щирість. Через її пісні відчуваєш унікальну історію. Люди бачать себе в цих історіях. Максимальна щирість – це є основа персонального бренду».
Світове турне Taylor Swift збагатило не лише саму співачку, яка очолила список найзаможніших жінок-музикантів, але й країни, де відбулися її концерти. Це явище отримало назву «Ефект Свіфт».
«Навіть ВВП міст зростало. Люди на концерти їхали з усього світу. Це вплинуло на появу нових готелів, відкриття кафе, ресторанів... Це ще одна велика індустрія, і вона теж неймовірно розвинута», — пояснив засновник бренд-маркетингової агенції Юрій Гладкий, підкреслюючи безпрецедентний успіх зірки.
Про секретні формули успіхів найвідоміших світових брендів, дивись в проєкті «Загублений світ» просто зараз:
Loading...
Не пропусти! Щопонеділка нові випуски інформаційно-пізнавальної програми «Загублений світ», що занурюватимуть кожного у захопливі історії, неймовірні відкриття та таємниці, які формують наш світ. Дивись прем’єру о 17:15 на телеканалі 2+2!
Читай також: