«Нафта» 21-го століття: що таке ринок Big Data та чому він оцінюється трильйонами доларів?

Загублений світ

Сучасний світ нашпигований мільйонами пристроїв, які збирають інформацію про нас…

Ринок Big Data (укр. - великі дані) оцінюється трильйонами доларів. Саме дані називають «нафтою» 21-го століття, бо вони – ключ до поведінки споживачів, спосіб продати будь-що будь-кому.

Наприклад, корпорація Toyota вже зараз будує місто майбутнього, де усе просто нашпиговане розумними новинками: сенсори читають по губах, аби запропонувати потрібний маршрут; радари сну розшифровують сновидіння; унітази збирають зразки та роблять аналізи, аби моніторити стан вашого здоров’я. Життя у цифровому просторі більше не фантазія, а новий планетарний тренд, нібито, покликаний зробити життя землян кращим. Але хто насправді найбільш зацікавлений в існуванні усіх цих поліпшувачів комфорту?

За словами маркетологів, сучасний світ нашпигований мільйонами пристроїв, які збирають інформацію про нашу поведінку, аби потім компанії могли запропонувати те, чого саме ми бажаємо.

«Що ми говоримо, пишемо, читаємо за допомогою пристроїв, наприклад, в телефоні чи комп’ютері. Вся ця інформація про нашу поведінку та дії фіксується», - розповів дослідник інтернету речей Володимир Романюк.  

Але як саме наші особисті данні потрапляють до виробників, маркетологів та корпорацій? Та чи впевнені ви, що обираючи, наприклад, президента у будь-якій країні, саме ви робите вибір, а не його роблять за вас, навіть, якщо вибори проходять чесно та за усіма правилами?

Шокуючі подробиці – дивись у сюжеті проєкту «Загублений світ» просто зараз:

Loading...

Також не пропусти щопонеділка о 17:00 на 2+2 виходять прем’єрні випуски інформаційно-пізнавальної програми «Загублений світ», присвячені українцям – нації незламних і нескорених, що гідно виборюють своє майбутнє.

Дивись також:

Новини

Всі новини
Про тих, хто своїми здобутками та жагою до перемоги щодня підвищують статус України…
Вимушені переселенці вже наперед спланували, як будуть відбудовувати свої міста…
Дивитись більше