Ілюзія безкоштовності: скільки ми насправді платимо за користування безкоштовними Google та соціальними мережами?

Загублений світ

У сучасному світі наші цифрові данні коштують більше, ніж ми можемо собі уявити...

Всього кілька десятків років тому молоді генії Ларрі Пейдж та Сергій Брін створили Google з благородною метою – відкрити людям світ. Сьогодні 65% населення Землі добровільно віддають цій компанії данні про себе, навіть не задумуючись про наслідки.

«Цифрові гіганти такі, як Google та Facebook витрачають величезні кошти на збір та аналіз даних, але при цьому нічого не продають. Може здатися, що ви користуєтесь Google чи соціальними мережами безкоштовно, але це не так! Усі ці технологічні рішення не може бути дешевою. Ваша взаємодія з цими компаніями коштує грошей, а тому має бути оплачена», - розповів дослідник поведінкових стратегій Роберт Епстен.

Безкоштовних ресурсів не існує! За всю інформацію, що ми отримуємо, за усі сервіси, якими користуємося, ми платимо власною увагою, інформацією про свою поведінку, дії та рішення.

«Вони нічого не продають вам. Вони продають вас! Ми є продуктом, які ці компанії продають іншим», - каже дослідник поведінкових стратегій Роберт Епстен.

Скільки ж коштує інформація про нас, якщо кілька років тому Google заплатив компанії Apple $15 млрд за право залишитися ексклюзивним пошуковиком для власників її продукції? Ви будете здивовані! Подробиці – у сюжеті проєкту «Загублений світ» просто зараз:

Дивись також:

Одеса — місто з багатою історією, значна частина якої прихована глибоко під землею. 
02112025
Штучний інтелект не тільки допомагає нам у повсякденному житті, а й заглядає у майбутнє ринку праці...
Наша планета сповнена місць, які здаються декораціями до науково-фантастичних фільмів. 
01112025
Смачно пахне борщем, на столі вареники, а на десерт — узвар із сухофруктів...
Зазвичай, коли ми говоримо про світовий успіх та статки у сотні мільйонів доларів, на думку спадають образи геніїв-фінансистів чи інноваторів Кремнієвої долини.