Український сегмент довів, що найнесподіваніший інтернет-хайп може стати потужним інструментом для реальної допомоги. Історія блогера Михайла Лебіги, який перетворився на «кандидата в президенти Лебіговича» і зібрав понад 20 мільйонів гривень для ЗСУ, є яскравим підтвердженням цього феномену.
Михайло Лебіга здобув широку популярність завдяки емоційним стрімам, де він коментував різноманітні відео та телешоу. Точкою відліку «політичної кар'єри» став один із таких етерів. Блогер разом зі своєю аудиторією вирішив переглянути старі телевізійні дебати кандидатів у президенти. Саме тоді, на піку жартівливого обговорення, у чаті народилася ідея: а чому б не висунути самого Лебігу?
Слова швидко перетворилися на дії: підписники миттєво вигадали йому іронічний політичний псевдонім — Лебігович. Соціальні мережі підхопили тренд із блискавичною швидкістю. За лічені години Лебігович став одним із найобговорюваніших персонажів українського інтернету.
Парадоксально, але саме відчайдушні благання Михайла Лебіги зупинити цей «політичний» фарс лише підігрівали інтерес. Користувачі сприйняли його протести як черговий елемент гумористичної гри. Ажіотаж навколо уявного політика досяг безпрецедентного рівня, вийшовши далеко за межі спільноти блогера.
Навіть українські політики не змогли оминути цей феномен. У Верховній Раді нардепи жартома показували «порожнє» робоче місце Лебіговича, скаржачись, що той «прогулює засідання». По суті, інтернет-хайп перетворився на повноцінний інформпривід, що був підхоплений на найвищому рівні.
«Інформприводи не потрібно створювати спеціально, вони існують у інформпросторі і ти маєш до них вчасно і правильно долучитися», - зазначила керуюча партнерка брендингової агенції Ніна Алі.
Михайло Лебіга та його команда зробили це майстерно. Розуміючи силу і масштаб хвилі, яку він мимоволі запустив, Лебіга вирішив спрямувати шалену популярність у максимально корисне русло. Жарти про вибори швидко перетворилися на реальну благодійну кампанію. Спільно з волонтерським фондом «Повернись живим» він оголосив «псевдовибори» під гаслом: проголосувати за Лебіговича можна, але лише стогривневою купюрою.
Люди масово приходили на «виборчі дільниці», фотографувалися з картонним Лебіговичем та кидали в урни гроші. За один день «виборів» вдалося зібрати понад 20 мільйонів гривень на потреби українських захисників!
«Це досить крутий приклад і дуже гарний кейс, коли була отримана користь для суспільства», - каже Ніна Алі.
Тож, у чому секрет та суперсила популярності, дивись в проєкті «Загублений світ» просто зараз:
Loading...
Не пропусти! Щопонеділка нові випуски інформаційно-пізнавальної програми «Загублений світ», що занурюватимуть кожного у захопливі історії, неймовірні відкриття та таємниці, які формують наш світ. Дивись прем’єру о 17:15 на телеканалі 2+2!
Читай також:
- Технології ХХІ століття виявили в Антарктиді під кілометрами льоду «загублені» гори віком у мільярд років
- Новий Мачу-Пікчу? У Болівії знайшли приховану цивілізацію, яка змінила уявлення про Амазонію
- Вони пролежали 2 000 років у копальні — і виглядають краще, ніж мумії фараонів: таємниця «соляних людей» Ірану