Таксі в Україні поділяються на три категорії: фірмові, водії-підприємці, які отримують замовлення від офіційних диспетчерів, та нелегали. Саме з останніми й вирішив боротися Голова Української таксомоторної асоціації Андрій Антонюк. Мовляв, водії-нелегали гроші відбирають в бюджету та підривають бізнес й репутацію сумлінних перевізників.
"Тінізація стає дуже великою. Вона в 2013 році була ще 85%, а зараз зросла до 99%. Ринок працює нелегально, ніхто не сплачує податки. Але найголовніше, що жоден з водіїв-нелегалів не несе відповідальності за життя та здоров’я пасажирів", – переконаний Андрій Антонюк.
Поліцію звинувачують у потуранні недобропорядним таксистам та прагнуть змусити копів штрафувати їх.
Патрульних посадили на бензинову дієтуАле чомусь трагедії трапляються в таксі незалежно від того, офіційно працює водій чи ні. Навіть водії зареєстрованих таксі інколи виганяють клієнтів із машини або б’ють їх.
Як пояснюють в Українській таксомоторній асоціації такі факти? Як триває битва таксистів проти копів, розкаже Спецкор на 2+2!