Після масштабної ДТП за участі двох автобусів, що сталася кілька днів тому, столичні урядники взялися вирішувати транспортну проблему. Вкотре приводом для інспекції стала надзвичайна подія. Так, три місяці тому, після смертельного наїзду автобусу на двох людей, чиновники вже оголошували рейд та навіть звітували тоді про закриття чотирьох маршрутів. Сьогодні ж зізнаються: через мораторій можуть перевірити хіба що паперові документи.
Керівник Сумської виправної колонії збив школярку на пішохідному переходіУзбіччя однієї з столичних автомагістралей, де нещодавно сталась моторошна аварія, й досі привертає увагу – потрощене скло та запчастини, розкидані речі пасажирів, сліди від коліс. Саме тут дві заповнені маршрутки потрапили у ДТП. Одна з них врізалася у ліхтарний стовп, інша – у дерево. Як наслідок, 15 травмованих пасажирів, сімох довелося шпиталізувати. Колеги обох водіїв твердять: транспорт був у гарному стані, водії – досвідчені. Тим не менш, усі витрати постраждалим має відшкодувати перевізник, це і лікування, й моральна шкода.
У Німеччині пропонують скасувати плату за проїзд в громадському транспортіУпродовж 5 років планують зменшити кількість столичних маршруток щонайменше удвічі, а згодом місто може взагалі позбавитися від них.
Чому для киян щоденна їзда у маршрутках перетворюється на справжнє випробування та чи є перспектива пересуватися громадським транспортом безпечно – розкаже Спецкор на 2+2!