Хто контролюватиме швидкість пересування на українських дорогах?

Спецкор

Та коли фіксування порушень у автоматичному режимі запрацює й в Україні?

На сьогодні швидкість на українських дорогах можуть контролювати хіба що численні вибоїни в асфальті. Зробити це справою цивілізованою й перевести до зони відповідальності патрульної поліції у законодавців так і не вийшло. Ні сертифікованих радарів, ані камер, яким би справді довіряли водії, на автошляхах країни так і не з'явилось. В той же час швидкість до 50 км/год обмежили, от тільки більшість кермувальників на це не зважає. Те ж саме стосується хаотичних паркувань та повної зневаги до велосипедистів та пішоходів – доки патрульних не видно, всі почуваються господарями доріг.

Коли й для кого стане доступна нова пенсійна реформа?

Проте досвід Європи доводить: формула порядку на дорогах існує. Щоб щось змінилось, контроль треба віддати комп’ютеру та фіксувати порушення в автоматичному режимі. Саме фото- і відеофіксація навела лад на дорогах по всій Європі. Комп’ютеру не цікаво. чи є у порушника знайомі поліцейські або ж впливові родичі у прокуратурі. А місцеві водії справно платять штраф, бо через кілька тижнів плата подвоюється.

Право нардепів на доступ до секретних документів буде обмежено

Проте лише високих штрафів для України замало, переконані експерти, головне – наявність механізмів, які змушували би платити усіх.

Коли з’явиться порядок на українських дорогах, знає Спецкор на 2+2!

Розслідування розгону людей на Майдані у 2014 році просто вражає. Доведено, що це були не просто «сутички», а цілеспрямоване вбивство протестувальників. 
06122025
Коли ми говоримо про археологію, зазвичай на думку спадають єгипетські піраміди чи римські руїни. Але іноді історія підкидає сюрпризи там, де її зовсім не чекаєш. 
Серед тих, хто здається священними й беззахисними, можуть ховатися найнебезпечніші шпигуни…
Штучний інтелект останніми роками впевнено проник у всі сфери нашого життя: від керування будинком до написання курсових. 
Понад століття тому, поки більша частина України стогнала під вагою Російської імперії, територія сучасної Львівської області та вся Галичина входила до складу іншої, європейської держави — Австро-Угорщини.