Щороку з державної реєстрації знімають 13,5 тисяч старих авто. Фактично, списаних машин має бути втричі більше. Решта стоїть по дворах і загрозливо поблискує своїми заіржавілими кузовами. Лише у Києві, за приблизними підрахунками, їх приблизно 5 тисяч.
Власники того металобрухту на колесах утилізувати свої автоскарби не поспішають. Зазвичай вони живуть поруч і уникають запитань про майбутнє свого іржавого коня. Ані продавати, ані здавати на брухт той автомотлох вони не збираються, викинути шкода, а викладати гроші за ремонт ніхто не бажає. Тим часом автохлам у дворі не раз стає об’єктом цікавості місцевих дітлахів.
В Одесі рятують людей від рабства
Міські служби чіпати ті автівки права не мають, можуть тільки написати власникам, навіть якщо їхні автомобілі стоять на водоканальних мережах та теплотрасах і заважають роботі.
Утилізувати старі автомобілі в Україні мали б розпочати ще п’ять років тому. Керувати процесом довірили Міністерству екології, проте поставити процес на конвеєр так і не змогли. Покинутий у дворі автомобіль має бути евакуйований на штрафмайданчик. Якщо за шість місяців ніхто не звернеться, він має бути об’явлений безхозним та реалізуватися як металобрухт.
Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2.