Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» поставив на вуха всю планету. Сюжет шоу розповідає про групу боржників, яким дають другий шанс: вони можуть взяти участь у смертельній грі, де за перемогу отримають мільярди вон. Серіал швидко став найпопулярнішим за всю історію стрімінгової платформи Netflix.
«Гру в кальмара» полюбили не тільки кіномани. На честь серіала навіть назвали криптовалюту – Squid Game. За добу свого існування вона зросла майже на 2400% у ціні і на своєму піку коштувала 2861 долар США. Криптовалюту запустили в рамках онлайн-турніру, який мав розпочатися у листопаді 2021 року. За перший раунд треба було б заплатити 456 криптомонет, за другий – 1000. Але гра не почалася.
Виявилося, що «кальмарова криптовалюта» – це шахрайство. На хайпі від серіалу інвестори купували криптовалюту, але не могли її продати. А згодом анонімні торговці закрили проект і вивели інвестиції.
Скільки мільярдів привласнили автори криптовалюти? Як популярністю «Гри в кальмара» користуються відомі компанії? В чому секрет успіху серіалу – дивись у сюжеті «Секретних матеріалів» просто зараз:
Loading...
Дивись також:
- В 33 рази більше за Нью-Йорк: в Саудівській Аравії будують місто майбутнього
- Дивні ротації в Кабміні: хто замінить колишніх міністрів на їхніх посадах
- «Антона Полякова було вбито»: чому нардепка Ганна Скороход не вірить офіційному слідству
Більше новин – у проєкті телеканалу 2+2 «Секретні матеріали», з понеділка по п’ятницю, о 17:55. Не пропусти!