YouTube опублікував щорічний кліп-огляд мемів і трендів Rewind 2018

YouTube опублікував щорічний кліп-огляд наймодніших мемів і найгучніших трендів 2018 року. За традицією, ролик був знятий за участю популярних YouTube-блогерів. Навіть якщо ви не в тренді, все одно подивіться ролик – заради позитивного настрою.

Ролик відкриває актор Вілл Сміт (до нього буде кілька відсилань протягом ролика), потім в справу вступають найвідоміші блогери світового Ютуб. До них приєднуються корейські музиканти, починаються танці, і глядача просто збиває з ніг вир пасхалок на світові тренди.

Зокрема цьогорічний ролик відрізняється від попередніх згадкою про усіх, хто дбав про соціальні питання. Людям, які довели, що говорити про психічне здоров'я - це нормально. Хто показав природну красу та закликав не соромитися свого тіла. Хто збирав кошти на благодійність.

Не хвилюйтеся, Ютуб подбав про переклад. Під час ролику є титрування українською, аби жодне слово не лишилося не зрозумілим.


Перший Rewind був опублікований шість років тому – в грудні 2012 року. Він тривав трохи більше чотирьох хвилин і на сьогоднішній день зібрав 187 мільйонів переглядів. До 2017 року хронометраж щорічного кліпу-огляду YouTube збільшився до семи з половиною хвилин. Зросла і кількість переглядів – Rewind 2017 на сьогоднішній день подивилися більше 204 мільйонів разів. Не виключено, що Rewind 2018 зможе побити цей рекорд.