Перемогу "Дніпра" на "2+2" дивились понад 3 млн. українців

14 травня пряма трансляція матчу півфіналу Ліги Європи УЄФА "Дніпро" (Дніпропетровськ) – "Наполі" зібрала біля екранів понад 3 млн. глядачів. Телеканал "2+2" став лідером чоловічого перегляду в Україні як у праймі, так і за добу.

Переможний матч дніпропетровської команди на каналі "2+2" о 22:00 подивились 28,2% чоловіків у віці від 20 до 50 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців (частка аудиторії, shr%), а в пікові моменти зустрічі частка перевищила 44%. Рейтинг (rat%) телеканалу під час трансляції досягнув 7,3%. Частка  телеканалу і за добу, і у праймі становила  10,5%

Показники розраховані на основі попередніх даних (14.05.2015). Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом "2+2". Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), чоловіки 20 – 50 (50 тис.+). Показники матчу Ліги Європи УЄФА "Дніпро" (Дніпропетровськ) – "Наполі" ― середнє для двох таймів. Прайм – 19:00 – 23:00. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК https://tampanel.com.ua/about/glossary.

17092025
Чи існувала Атлантида насправді, чи це лише вигадка Платона, яка протягом століть розбурхувала уяву мільйонів? Поки скептики продовжують іронізувати, незалежний дослідник Бен ван Керквік заявив про справжню сенсацію! 
17092025
Забудьте про звичайні оголошення про продаж старих авто. Це справжній джекпот, що змусить серце будь-якого фаната muscle car битися частіше! 
Наміб – назва, що на мові народу Нама означає «місце, де нічого немає». І це не перебільшення. 
Чотирисерійна стрічка створена на основі розповідей медиків про роботу на лінії фронту