Перемогу "Дніпра" на "2+2" дивились понад 3 млн. українців

14 травня пряма трансляція матчу півфіналу Ліги Європи УЄФА "Дніпро" (Дніпропетровськ) – "Наполі" зібрала біля екранів понад 3 млн. глядачів. Телеканал "2+2" став лідером чоловічого перегляду в Україні як у праймі, так і за добу.

Переможний матч дніпропетровської команди на каналі "2+2" о 22:00 подивились 28,2% чоловіків у віці від 20 до 50 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців (частка аудиторії, shr%), а в пікові моменти зустрічі частка перевищила 44%. Рейтинг (rat%) телеканалу під час трансляції досягнув 7,3%. Частка  телеканалу і за добу, і у праймі становила  10,5%

Показники розраховані на основі попередніх даних (14.05.2015). Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом "2+2". Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), чоловіки 20 – 50 (50 тис.+). Показники матчу Ліги Європи УЄФА "Дніпро" (Дніпропетровськ) – "Наполі" ― середнє для двох таймів. Прайм – 19:00 – 23:00. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК https://tampanel.com.ua/about/glossary.