Повномасштабне вторгнення росії в Україну руйнує саму країну-терориста зсередини. Авіація рф потроху сповзає у темряву невідомості. І це лише одна з важливих галузей, які потерпають від санкцій. Та, наприклад, американський авіапромисловий гігант корпорація Boeing нещодавно заявила, що росія для неї не пріоритетний ринок і що програма, яку затверджували раніше на постачання протягом 20 років 1500 нових бортів авіакомпаніям у росії більше не актуально.
Насправді ж це означає, що не тільки нові літаки не будуть поставлені, а й запчастини до тих, що вже є в користуванні авіакомпанії росії, зокрема «Аерофлоту» та «Перемоги». А оскільки жоден з нових російських авіапроектів - ні Superjet, ні МС-21 - не готові до серійного виробництва, то ситуація на ринку плачевна. Більш того, у нових російських проектах величезна кількість підстанційних запчастин.
«Проблема авіаційного транспорту буде дуже серйозною найближчим часом. Вирішити її наскоком не вдасться, таких можливостей у путінського режиму немає. Вони звикли красти, дурити, користуватися золотим дощем від нафти та газу. Працювати та бачити, в екстреному порядку вирішувати якісь проблеми вони не вміють, їм цього не дано. Після путіна нам потрібно буде відновлювати стосунки з усім світом і це буде довго та болісно для нас», - каже опозиціонер та колишній депутат державної думи росії Генадій Гудков.
Подробиці – у сюжеті:
Читайте також:
- Яку небезпеку приховує у собі контузія, і як долають її наслідки в Україні
- Заява Лаврова про вихід «спецоперації» за межі «днр» та «лнр»: що це означає і до чого рф готує міжнародну спільноту
- $5 тисяч за яму на цвинтарі Києва: службовці Спецкомбінату вимагали гроші за продаж місць та організацію поховань