2018 стане другим роком масштабного відбудовування доріг. Принаймні, так гучно заявляють у Кабміні. Щоб реконструкція була ефективнішою, чиновники провели шляхову децентралізацію. Тож, у компетенції Укравтодору зі 170 000 км доріг залишиться лише 47 000км. Дороги місцевого значення, а це – 123 000км, тепер у зоні відповідальності обласних адміністрацій. Це дозволить активніше виділяти кошти на будівництво та реновацію шляхів, а не чекати поки якась копійчина впаде наприкінці року.
В Укравтодорі вже оголосили свій план ремонтів на цей рік. Вони спробують повернути до життя 3000 км автошляхів загальнонаціонального значення. Зокрема, продовжиться реконструкція дороги, що сполучатиме чорноморські шляхи з європейськими. Ця траса веде від Львова до Одеси.
На Сході ремонтуватимуть трасу Харків-Охтирка, Харків-Слов’янськ, Краматорськ і Чугуєв-Мілове. На Півдні продовжать працювати над трасою Одеса-Рені. А з Миколаєва можна буде зручніше доїхати до Кропивницького та Дніпра. На Заході Житомир з’єднають гарним асфальтом із Вінницею та Чернівцями, через Хмельницький. Також тут ремонтують дорогу Рівне-Луцьк-Устилуг, Івано-Франківськ-Стрий, Чоп-Мукачево. А з Києва дороблять трасу на Яриловичі та багатостраждальну Одеську у Київській області.
В Україні знову зросли ціни на бензинПлани амбітні та у разі їх успішної реалізації, мрії про дороги європейського зразка в Україні ще далеко.
Більше новин дивіться у ДжеДАІ на 2+2.