В Києві почав працювати пасажирський контроль

ДЖЕДАІ

В Києві почала працювати інспекція, яка буде захищати права пасажирів. 

Новий проект називається пасажирський контроль. Його суть полягає у тому, що будь-який пасажир зможе поскаржитись на недоліки обслуговування у громадському транспорті. Скаржитись можна за такими пунктами: 

  1. Поганий санітарний стан рухомих складів
  2. Пошкоджені пасажирські сидіння
  3. Зламний компостер
  4. Погане освітлення
  5. Не оголошення зупинок
  6. Відсутність квитків
  7. Хамська поведінка кондуктора, або водія

Інспекція працює лише декілька днів, тому статистики нарікань поки ще немає, але вже зараз можна стверджувати, що більш за все пасажири невдоволені  станом рухомого складу і порушенням водіями ПДД. Якщо нарікань на якогось конкретного водія буде багато – інспектор буде віджати на перевірку.

"Він буде спостерігати як себе веде кондуктор, водій, в якому стані рухомий склад, тому що будуть такі люди, які захочуть скористатися ситуацію, щоб потішити свої амбіції",  - прокоментувала журналістам "ДжеДАІ" прес-секретар  Київпастранссервісу  Анна Бондар.

До речі, не дивлячись на те, що проект створений для прийому скарг, є вже і перші подяки. Пасажир залишив позитивний відгук і свої контакти, якщо потрібно буде його підтвердити. 

Ця унікальна загадка робить Лавру не просто історичною пам'яткою, а справжнім феноменом, що кидає виклик сучасному розумінню.
09072025
Це звичайна річ у кожному домі, але історія дзеркала сягає глибини століть, а його функції виходять далеко за межі банального саморозгляду. 
У світі, де GPS та супутникові навігатори стали невіддільною частиною нашого життя, існують люди, які свідомо відмовляються від благ цивілізації, щоб зануритися в автентичний досвід мореплавства.
09072025
Ми живемо у Всесвіті, де зірок більше, ніж піщинок на всіх пляжах Землі...
Якщо ваше серце прагне морських пригод, але ви водночас цінуєте непередбачуваність і гарний гумор, тоді австралійське містечко Аліс-Спрінгс має всі шанси стати вашим наступним пунктом призначення.