Новий проект називається пасажирський контроль. Його суть полягає у тому, що будь-який пасажир зможе поскаржитись на недоліки обслуговування у громадському транспорті. Скаржитись можна за такими пунктами:
- Поганий санітарний стан рухомих складів
- Пошкоджені пасажирські сидіння
- Зламний компостер
- Погане освітлення
- Не оголошення зупинок
- Відсутність квитків
- Хамська поведінка кондуктора, або водія
Інспекція працює лише декілька днів, тому статистики нарікань поки ще немає, але вже зараз можна стверджувати, що більш за все пасажири невдоволені станом рухомого складу і порушенням водіями ПДД. Якщо нарікань на якогось конкретного водія буде багато – інспектор буде віджати на перевірку.
"Він буде спостерігати як себе веде кондуктор, водій, в якому стані рухомий склад, тому що будуть такі люди, які захочуть скористатися ситуацію, щоб потішити свої амбіції", - прокоментувала журналістам "ДжеДАІ" прес-секретар Київпастранссервісу Анна Бондар.
До речі, не дивлячись на те, що проект створений для прийому скарг, є вже і перші подяки. Пасажир залишив позитивний відгук і свої контакти, якщо потрібно буде його підтвердити.