Журналісти проєкту «Джедаі» знайшли раритетний військовий позашляховик Willys, також відомий як Jeep Willys, який, незважаючи на свій поважний вік, здатний на маневри, які точно не під силу сучасним паркетникам.
«Була на світі така людина – Карл Пробст. Він працював інженером на фірмі «Bantam» і створив перший у світі повнопривідний автомобіль. Був 40-вий рік. Пентагон захотів, щоб таку машину розробили три фірми - «Bantam», «Willys» і «Ford». Найкращий став «Willys», - розповів автоексперт Володимир Вінник.
Військовий позашляховик Willys є одним із найвідоміших військових транспортних засобів у світі. Він був розроблений і виготовлений американською компанією Willys-Overland Motors під час Другої світової війни, як універсальний позашляховик для використання військами США і їх союзниками. Він був призначений для транспортування військових вантажів, перевезення військових, а також використовувався як засіб зв'язку та розвідки. Його основною ролью було забезпечення мобільності військ на різних типах терену.
«Його спроектували буквально за три місяці. На ньому їздили генерали та полковники, або ж він тягав за собою озброєння вагою більше тонни. А важить така машина – півтори тонни», - розповів власник машини Роман Гетьманець, якому раритет дістався у спадок від батька.
Willys відрізнявся високою надійністю, простотою у використанні та здатністю подолати навіть найважчі умови терену. Має невеликі габарити, що робило його маневреним на бездоріжжі, а також оснащений повним приводом, що дозволяє йому і зараз долати перешкоди і пересуватися по складних дорогах.
Після війни Willys отримав популярність серед цивільних водіїв завдяки своїм властивостям бездоріжжя. Його успіх спонукав компанію Willys-Overland Motors розпочати виробництво цивільної версії позашляховика, яка отримала назву Jeep CJ (Civilian Jeep).
Willys став символом військової сили, мобільності та незламності. Він продемонстрував свою ефективність в різних конфліктах та надав значний внесок у розвиток автомобільної індустрії та військової технології.
Історію ж українського автоветерана дивіться у сюжеті Максима Хотиленка:
Читайте також: