«Загублена» серед карпатських вершин вузькоколійка – справжня туристична бомба

ДЖЕДАІ

Як виглядає музей просто неба у селищі Колочава, що на Закарпатті...

Справжня машина часу знаходиться серед мальовничих пейзажів, де розмістився справжній куточок минулої епохи. Однією з причин створення вузькоколійки було будівництво Теребле-Ріцької ГЕС. Історія почалася у далекому 1949 році: річку Тереблю перегородили греблею, утворивши рукотворне водосховище площею у 80 гектарів. На будівництво потягом возили як матеріали, так і робітників. Після закінчення будівництва вузькоколійкою почали возити ліс. Вона служила вірою і правдою людям шість десятків років.

Проте, пізніше, коли з’явилась потужна техніка, міні-залізниця стала нерентабельною, і мала всі шанси піти у небуття. Що врятувало раритетний потяг та які унікальні експонати представлені у радянському товарному вагоні – дивись у відео сюжеті проєкту ДжеДАІ:

Loading...

Дивись також:

Дівчина на BMW знесла три магазини і ледь не вбила жінку

Чоловік побив антирекорд зі складання на нього протоколів за водіння у нетверезому стані

У столиці легковик влетів у зупинку громадського транспорту

Більше автоновин дивись у проєкті «ДжеДАІ» з понеділка по п’ятницю, о 18:50, на телеканалі 2+2!

Автор сюжету: Катерина Колган

Його вакцини врятували сотні тисяч життів, зупинивши масштабні епідемії чуми та холери в Індії. 
18102025
Осінь завжди приходить з певною меланхолією: листя змінює колір, повітря стає прохолодним, а дні коротшають...
Історія про скарби Павла Полуботка — чернігівського полковника та наказного гетьмана Лівобережної України, який жив 300 років тому, досі не дає спокою історикам, шукачам пригод та, звісно, українцям.
Усі звикли до думки, що початок світового кінематографу поклали французи – брати Люм'єри, показавши в Парижі в кінці XIX століття потягу, що прибуває на вокзал. 
Світ сучасних технологій — це не лише про інновації та прориви, а й про запеклу боротьбу за комерційні таємниці.