Кожен водій, якому потрібно проїхати через Бориспіль згадує його незлим тихим словом, бо навколо міста фактично відсутня повноцінна кільцева дорога. А проїзд через центр Борисполя іноді забирає годину. Причина – майже два десятки світлофорів, які щоразу гальмують жвавий потік транспорту.
Весь трафик, который идёт со стороны Киева в Полтаву, Харьков вынужден проезжать через город Борисполь. До 30 000 автомобилей транзитных проезжает ежедневно.
Олександр Кава, речник голови Укравтодору
О 13.00 не у годину пік ДжеДАІ розпочинають перевірку, за скільки ж часу можна проїхати увесь Бориспіль. 6 кілометрів вулицею у центрі Борисполя, на якій розташовано аж 18 світлофорів, ДжеДАІ подолали за 20 хвилин.
Однак, уже у недалекому майбутньому, як кажуть у автодорі, про світлофори можна буде забути. Чиновники вже готують проект нової об’їзної.
В этом году мы планируем подготовить технико-экономическое обоснование, у нас уже есть предварительная договорённость с мировым банком о предоставлении кредита. В 2020 году мы сможем начать строительство и реконструкцию.
Олександр Кава, речник голови Укравтодору
Оновлена кільцева буде вести з крайньої лівої смуги бориспільської траси, за поворотом на аеродром побудують естакаду та 4 кілометри нової дороги до траси, звідти у напрямку до Полтави та Харкова дорогу розширять з двох до чотирьох смуг руху та облаштують дворівневі розв’язки.
Тоді, переконують в Укравтодорі, дорога через Бориспіль займатиме не більше 5 хвилин.