Будівельники доріг вимагають розрахунку за роботу

ДЖЕДАІ

Сьогодні під Кабміном свою правду шукали асфальтоукладники. Вони вимагали повернути гроші за вже зроблені дороги. Їх ремонтували ще за програмою "Євро 2012".

Сьогодні під Кабміном свою правду шукали асфальтоукладники. Вони вимагали повернути гроші за вже зроблені дороги. Їх ремонтували ще за програмою "Євро 2012". Та тепер мають борги із зарплати.

"Чотири місяці нам не платять зарплатню. З нами не розрахувалися за дороги які ми будували в 2012-13 році, - стверджують працівники підприємств, що будують українські дороги. - Не дають конторі гроші, контора не дає нам гроші. Приїхали сюда, в Київ. У нас проблема одна - заборгованість по  3 - 4 місяці". 

Пікетувальники розповідають, що деякі з підприємств скорочують штат, ріжуть зарплати, а на деяких навіть немає грошей на ремонт техніки.  

"Ми весь час спілкуємся з Укравтодором. Укравтодор -  це представник Кабінету міністрів. Значить, вони на протязі всього цього року гарантують нам оплату щомісячно і гроші не ідуть. Вони посилаються на те, що Мінфін не дає гроші. Мінфін посилається на казначейство, але грошей нема", - каже Віктор Гавриленко, голова правління БФ "Будівельник Київщини".

Загалом Укравтодор винен підрядникам понад два з половиною мільярди гривень. У дорожному відомстві стверджують: ці гроші мали б перерахувати з бюджету. Та їх нині немає. Тож керівництво Автодору теж сьогодні приходило до уряду. Про результати зустрічі в кабінетах пікетувальникам поки нічого не відомо.

Києво-Печерська лавра – святиня, що зберігає тисячолітню історію. Її підземна частина – лабіринти печер, де жили і молилися перші ченці.
15072025
Популярна помилка водіїв може обернутись не лише штрафом, а й кримінальною відповідальністю та конфіскацією улюбленця, попередили в КМДА…
15072025
Відкриття, яке зробила команда Оксфордського археологічного центру, сталося у Норфолку, Англія
Щоб створити щось справді унікальне, не завжди потрібні гроші чи заводи — іноді вистачає лише віри в себе, кмітливості й підручних матеріалів…