Телеканал 2+2 покаже другу частину фільму про творців Bayraktar

Анонси 2+2

Про головні етапи стрімкого розвитку концерну…

04 вересня о 16:00 на телеканалі 2+2 вийде друга частина документального фільму «Цільовий орієнтир – Кизилельма» про основні віхи в приголомшливій, майже 20-річній історії Baykar та їхній перший реактивний безпілотник, який може спричинити революцію в підходах до повітряного бою.

З початку повномасштабного вторгнення Україна активно використовує безпілотники для збору розвідданих, стеження і високоточних ударів по важливих цілях російської армії. Надійним партнером у поставці БпЛА для нашої країни стала турецька оборонна компанія Baykar, яка нині є найпотужнішим у світі виробником ударних дронів. Проте мало хто знає, що історія Baykar розпочиналася з невеликого сімейного автопідприємства та амбіційної мрії створити надсучасну зброю, яка зробить Туреччину незалежною в повітрі.

Про головні етапи стрімкого розвитку концерну, перешкоди на цьому шляху, рішучість і відданість засновника Baykar, котрий часто ризикував заради результату, та перший політ революційного безпілотного військового літака  Kızılelma розкажуть брати Байрактар, які 20 років тому разом з батьком почали роботу над турецькими дронами.

Глядачі 2+2 також побачать унікальні кадри польотів турецьких безпілотників і почують ексклюзивні коментарі військових у відставці, інженерів та журналістів, які були свідками спроб Baykar розробити передові технології.

Як дрони допомагали в антитерористичних операціях Туреччини, чи правда, що перше випробування всесвітньо відомого безпілотника Bayraktar TB2 відбувся без дозволу влади, та який момент в історії Baykar став переломним – дізнавайтеся у документальному фільмі «Цільовий орієнтир – Кизилельма» вже у понеділок о 16:00 на телеканалі 2+2.

Дивися також:

У сучасному світі, де глобальні новини змінюються щохвилини, ми часто чуємо про Раду Безпеки ООН та її впливових членів.
24052025
Ми щодня дивимося на них, вони пливуть над нами, змінюючи обриси та кольори. 
На відміну від багатьох інших установ, які намагалися б приховати такий ляп, музей вирішив діяти відкрито. 
На жаль, фальшивки – це не лише про картини відомих художників чи розкішні прикраси.